ok ik ben op zoek naar speakers. Maar zoals iedereen zegt en weet deze moet je luisteren.
Ik ben op dit moment in het bezit van een jvc-rx 5050 receiver (mijn budget is niet zo groot)
omdat ik toch waar voor mijn geld wil zoek ik een shop waar ik normaal budget (tot 200 euro voor 2 speakers) kan gaan luisteren. Omdat ik al een receiver heb lijkt het me handig als ze deze zelf hebben of dat ik hem mag meenemen.
volgende speakers heb ik in de smiezen:
wharfedale 9.1
jbl northbridge e50
pioneer cs-3070 <-- is dit wel wat ???
tannay fusion 1
ik wil geen extra sub-woofer plaatsen (te lompe dingen)
moeten in de woonkamer komen te staan, maar moeten vooral muziek afspelen (film is ondergeschikt).
muziek smaak: Pink Floyd, Live (maar niet die nieuwe cd), Led Zppelin (Aternative Rock)
regio barneveld (amersfoort / ede)
(edit: plaats toegevoegd
wel handig)
Ik ben op dit moment in het bezit van een jvc-rx 5050 receiver (mijn budget is niet zo groot)
omdat ik toch waar voor mijn geld wil zoek ik een shop waar ik normaal budget (tot 200 euro voor 2 speakers) kan gaan luisteren. Omdat ik al een receiver heb lijkt het me handig als ze deze zelf hebben of dat ik hem mag meenemen.
volgende speakers heb ik in de smiezen:
wharfedale 9.1
jbl northbridge e50
pioneer cs-3070 <-- is dit wel wat ???
tannay fusion 1
ik wil geen extra sub-woofer plaatsen (te lompe dingen)
moeten in de woonkamer komen te staan, maar moeten vooral muziek afspelen (film is ondergeschikt).
muziek smaak: Pink Floyd, Live (maar niet die nieuwe cd), Led Zppelin (Aternative Rock)
regio barneveld (amersfoort / ede)
(edit: plaats toegevoegd
[ Voor 6% gewijzigd door Rusky op 22-05-2006 11:23 ]