Toon posts:

ABN Officenet + Speedtouch - PIX firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 826 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Peoples,

Ik heb een aantal problemen met Officenet Extra van de ABN Amro bank. Ik heb twee klanten waar het altijd goed gewerkt heeft. Deze hebben beide een speedtouch 510 staan in combinatie met een Cisco PIX 501. Bij beide klanten hebben we vorige week de IPSEC VPN ingericht. Om dit werkend te krijgen moesten we in de speedtouch de NAT entries flushen (via telnet in de speedtouch , NAT, FLUSH).

Sindsdien werkt de VPN prima maar het telebankieren niet meer. Nu ben ik al twee dagen bezig geweest met portforwardings maken, ebca.ini's aanpassen en testen maar ik krijg het niet meer werkend. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben gehad? of weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Telebankieren is toch niets bijzonders qua inkomende poorten; waarom ben je dan bezig met portforwarding. Daarnaast; heb je al contact gehad met ABN Amro, en al eens gezocht?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate