Toon posts:

Advertentie Ruud's WK is irritant *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik bezoek dagelijks T-net om up-to-date te blijven met alle tweaker gerelateerd nieuws! De laatste tijd is er spijtig genoeg iets dat mij tegenhoudt van de nieuwsposts nog te lezen. De Ruud's WK advert in de marge :r ! Ik heb er geen probleem mee dat er reclame gemaakt wordt op T-net maar toch niet op die manier! Dat balletje dat continu omhoog en omlaag gaat is uiterst irritant :X . Je kan proberen van er naast te kijken maar, dan zie je het toch nog altijd in je ooghoek die continue beweging maken. Als je er nu ipv een oneindige loop van maakt, het ding maar 4 keer laat herhalen, zou het al beter meevallen, maar toch niet de hele tijd!

Voor de rest ruled tweakers.net nog steeds :Y) hoor!!!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb ook een heel vreemd probleem met die ad: (eerst het balletje, nu de bus)

Ik blijf die ad maar houden op mijn computer.
Cache gewist, cookies verwijderd, in- en uitgelogd, andere browser, toch maar aangeklikt, en niets helpt.

Ik zat net bij de buren, en daar kreeg ik op hun laptop wél andere ads (niet ingelogd).

Is er deze campagne soms iets fouts ingesteld, omdat ik (XS4All) bij mijn buren met een andere provider (Casema) andere ads zie? (en nee, ik ga niet mijn computer naar de buren slepen, daar is hij te zwaar voor met z'n bijna 30kg, en ik heb geen netwerkkabels die lang genoeg zijn)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Kick

Geen comment van de moderators of admin???

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13
Jullie zijn niet de enige die zich hier erg aan storen. Vooral die geanimeerde Ruud's WK supportersbus banner begint me zo langzamerhand toch wel danig de keel uit te hangen. Ik begrijp uiteraard dat reclame inkomsten nodig zijn, maar dit bewegende ding popt werkelijk overal op. Na één keer heb ik het toch echt wel gezien...

Jammer dat reklame altijd zo extreem opgedrongen moet worden. Dat had je een tijdje geleden ook met die irritante stolp banner met dat huisje wat instortte als je er met je muis over ging. Dat heeft ook ontzettend lang geduurd (ook op de Telegraaf overigens, maar daar verwacht je niet anders)

Verwijderd

Wat ook kan is: http://shop.tweakers.net/abonnement

Die zijn net weer een stukje goedkoper geworden ;)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik word echt zo ziek van al die mensen die elke keer mijn aandacht wegtrekken van mijn werk.... ze zeuren maar over banners met balletjes en dan gaan ze hier op kantoor ook nog eens lachen waardoor ik me echt niet meer kan concentreren hoor.

Dat het voor de rest gewoon aan je eigen concentratieboog/irritatiegrens ligt hoef ik niet uit te leggen he?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1