M'n aller aller eerste Testcase op GoT
Sommige foto's hebben hier al wel eerder gestaan in het Testcase topic, dus als je wat bekends tegenkomt weet je waar je het eerder hebt gezien
Alles is geschoten met een Nikon D50 en 18-55 Kitlens. ( helaas ) Geen polafilter gebruikt voor deze foto's omdat ik die nog niet heb
Allemaal zijn ze geresized en dus kun je klikken voor de 800px versie's.
Sunrise
Aan de ene kant wat overbelicht, aan de andere kant wat onderbelicht. Toch vond ik deze foto door de kleuren mooi genoeg om te laten zien. Als iemand tips heeft over tegen de zon in schieten, dan hoor ik het graag. En hier begint de dag natuurlijk mee.
Zonnestralen door een Fruitboom.
Jammergenoeg stond hier een speeltuintje op de achtergrond, door een krop zie je een glijbaan-achtig iets al niet meer.
En uiteraard eindigd hier de dag mee. Jammer dat er aardig wat ruis in de foto zit, maar Noiseninja wil niet werken bij mij
Ik hoop dat jullie wat opbouwend commentaar kunnen geven
-Heaget
Sunrise

Aan de ene kant wat overbelicht, aan de andere kant wat onderbelicht. Toch vond ik deze foto door de kleuren mooi genoeg om te laten zien. Als iemand tips heeft over tegen de zon in schieten, dan hoor ik het graag. En hier begint de dag natuurlijk mee.
Zonnestralen door een Fruitboom.

Jammergenoeg stond hier een speeltuintje op de achtergrond, door een krop zie je een glijbaan-achtig iets al niet meer.

En uiteraard eindigd hier de dag mee. Jammer dat er aardig wat ruis in de foto zit, maar Noiseninja wil niet werken bij mij
Ik hoop dat jullie wat opbouwend commentaar kunnen geven
-Heaget