Telfort prepaid op Libertel netwerk > onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Ik heb sinds kort een nokia 3310 van Q (telfort). Ik woon in Groningen en schakel dus het liefst over op het Libertel-netwerk. Vreemd genoeg kan ik echter in sommige delen van de stad WEL, en in andere delen NIET overschakelen naar Libertel. :?

Nou is dat niet mijn grootste probleem. Ik merkte vanavond dat ik (terwijl mobi op Libertel stond) met m'n nieuwe telefoon onbereikbaar was vanaf een andere mobi en vanaf een vaste aansluiting. Terugschakelen naar Telfort loste dit probleem op.
DAT IS DUS NIET DE BEDOELING :(

Wat kan hier de oorzaak voor zijn? Telfort heeft Roaming afspraken met Libertel, dan moet ik dus toch gewoon bereikbaar blijven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20524

Hmmmmmzzz.......Ik heb een Motorala M3588 met ook zo'n probleem.......In de prov. Groningen schakelt hij niet altijd over op Libertel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Marisael
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05-2023
dan zit er niets anders op dan een van beide servicedesk's te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 20:33
roaming afspraken met libertel ook voor prepaid?? vroeger niet nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Op vrijdag 26 januari 2001 11:35 schreef StanTheMan het volgende:
roaming afspraken met libertel ook voor prepaid?? vroeger niet nu wel?
hoe't vroeger was weet ik niet, nu kun je in ieder geval OOK met een prepaid-telefoon het libertel net op. Werd me notabene aangeraden door 'n verkoper: "waarom meer betalen voor 'n libertel prepaid als je met Telfort 't zelfde kunt krijgen". >:)

't probleem lijkt inmiddels trouwens "verholpen", 'k ben weer gewoon bereikbaar onder Libertel, zoals het hoort :)