Toon posts:

[OL en OE]: 'Unspecified runtime error' bij printen *

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een flinke tijd een probleem als ik wil printen vanuit Outlook Express of Microsoft Outlook. Als ik op printen druk krijg ik een 'Unspecified runtime error' en wordt mij gevraagd of ik wil debuggen. Als ik ja druk opent Microsoft Script Editor en if onderstaande tekst highlighted:
this._aaRect[this._nStatus][0].contentSrc = (fReallyUseStreamHeader)
? dialogArguments.__IE_OutlookHeader
: this._strDocURL;
Ik heb mijn Microsoft Outlook opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder resultaat. Ik heb het al eerder gehad, maar na een her-installatie van Windows was het weer even weg - tot een half jaar terug. Als het even kan installeer ik Windows liever niet opnieuw omdat het weer een hoop gedoe is met backups e.d.

Kan er ook op een andere manier iets aan gedaan worden?

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik verplaats je vraag even van CSA naar Officesuites en -software aangezien het daar beter lijkt passen. Ook pas ik je topictitel wat aan omdat 'probleem' altijd zo'n vage beschrijving van het pecieze probleem is :P

Welkom op GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:38:
Ik verplaats je vraag even van CSA naar Officesuites en -software aangezien het daar beter lijkt passen. Ook pas ik je topictitel wat aan omdat 'probleem' altijd zo'n vage beschrijving van het pecieze probleem is :P

Welkom op GoT :)
Dank je... ik zal er voortaan opletten! :*)

@possamai:
Super! Het werkt weer... thanks! _/-\o_

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Gewoon een kwestie van effe googlen hoor...