Toon posts:

[XP] Windows vergrendelt automatisch tijdens werken*

Pagina: 1
Acties:
  • 735 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goed, hopelijk kan iemand mij hier helpen. Me PC heeft weer iets nieuws, totaal uit het niets vergrendelen every once in a while. Ben je gewoon rustig aan het werk, locked die ineens (opzich natuurlijk geen ramp - een klik en je bent terug maar wel erg irritant). Ik heb mijn VNC al uitgezet om er zeker van te zijn dat niemand daar mee verveelt, maar het mocht niet baten. Ook als ik de PC een tijdje aan laat staan schiet ie erop.

How come en wat kan ik er aan doen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Niet de blanco screensaver erop zitten?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

De screensaver kan het niet veroorzaken, omdat zijn desktop locked terwijl hij aan het werk is.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 00:04:
Niet de blanco screensaver erop zitten?
Nope - het stomme is ook dat het gewoon tijdens het werken gebeurt. Het is trouwens niet zo dat het werkelijk iedere 5 minuten gebeurt ofzo... meestal iets van 3/4 keer per dag. Maar nogmaals, het is weer iets nieuws (3 dagen) dus helemaal zeker ben ik ook niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 00:10 ]

• Brecht Laitem
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06-2024
Misschien een wat stomme reply, maar je bent toevallig niet bezig in een programma waar je veel alt+L gebruikt, en in de plaats op windowstoets+L drukt waardoor de pc vergrendeld??

Verwijderd

Of een stukje software geinstalleerd laatst, waar hot-keys in geprogrammerd kunnen worden? Bijvoorbeeld dat de lock nu onder een vreemde combinatie van keys zit.

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Probeer ook eens een ander toetsenbord, misschien blijven er knopjes hangen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zr40 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 00:09:
De screensaver kan het niet veroorzaken, omdat zijn desktop locked terwijl hij aan het werk is.
Ik heb werkplekken gezien waarbij de screensaver op 1 minuut staat. Als je dan een paginavullende tekst aan 't lezen bent, dan kan het dus gebeuren dat de screensaver er dus op springt.

Just to be sure, zeg maar ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over? Je hebt het over een keer clicken dus ik ga er van uit dat je het over Windows XP hebt ...

Verder - weet je zeker dat je niet toevallig Remote Desktop hebt aanstaan en dat mensen connecteren op jouw account? :)

Verwijderd

Topicstarter
Even alles samenvattend ;)

Ik heb alle Remote Desktop programma's al uitgehad, maar het werkt niet. Het toetsenbord is net nieuw, dus die werkt nog goed en ik hoef ook alt+L niet vaak te gebruiken. Me screensaver staat verder op 10 minuten en is daarnaast dus ook niet blank. Ik gebruik idd Windows XP SP2.

Ik heb zaterdag een nieuwe HD in de PC gezet en vrijwel gelijk daarna Mozilla FireFox en Thunderbird geïnstalleerd (en Skype ge-update naar een nieuwe versie). Skype staat echter niet aan als het gebeurt dus ik denk niet dat die het is... :)

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Dat iets nieuw is, is geen garantie dat het goed werkt ;).

Verwijderd

Topicstarter
stefan001 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:47:
Dat iets nieuw is, is geen garantie dat het goed werkt ;).
You can trust me on this one... it works! ;)
Pagina: 1