Ik heb een file upload script geschreven dat opzich aardig werkt, maar in bepaalde situaties toch niet werkt?
Dit scripts maakt het mogelijk om meerdere pdf bestanden te uploaden en te verplaatsen naar een specifieke folder. Als deze folder nog niet bestaat dient deze eerst aangemaakt te worden. Tot slot wordt de link van het ge-uploade pdf bestand opgeslagen in de database zodat hier naartoe gelinkt kan worden:
In sommige situaties gaat het verplaatsen en aanmaken van de nieuwe folder toch niet goed? Er gebeurd dan gewoon niks?
Heeft iemand iets op te merken? Zou ik iets beter anders kunnen doen? Moet ik ergens misschien een sleep inlassen om het verplaats proces meer tijd te geven?
Dit scripts maakt het mogelijk om meerdere pdf bestanden te uploaden en te verplaatsen naar een specifieke folder. Als deze folder nog niet bestaat dient deze eerst aangemaakt te worden. Tot slot wordt de link van het ge-uploade pdf bestand opgeslagen in de database zodat hier naartoe gelinkt kan worden:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| //Attachment Handler 1 if ($_FILES['attachment']['size'][0] != 0 and $_FILES['attachment']['type'][0] == "application/pdf") { $badsigns = array(".", ",", "&", "(", ")", "/", "-",); $name = str_replace($badsigns, "", $myrow['name']); if (!file_exists("contracts/".$name)) { mkdir("contracts/".$name); } $uploaddir = "contracts/".$name."/"; $uploadfile = $uploaddir . $_FILES['attachment']['name'][0]; move_uploaded_file($_FILES['attachment']['tmp_name'][0], $uploadfile); $attname = $_FILES['attachment']['name'][0]; $attsize = $_FILES['attachment']['size'][0]; $sql = "INSERT INTO contract_file SET con_id = '$_POST[newcid]', link = '$uploadfile', name = '$attname', size = '$attsize'"; if (!mysql_query($sql)) { error('A database error occurred in processing your submission. ' . mysql_error()); } } // Attachment Handler 2... |
In sommige situaties gaat het verplaatsen en aanmaken van de nieuwe folder toch niet goed? Er gebeurd dan gewoon niks?
Heeft iemand iets op te merken? Zou ik iets beter anders kunnen doen? Moet ik ergens misschien een sleep inlassen om het verplaats proces meer tijd te geven?