Toon posts:

Goei config voor men nieuwe pc of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ga deze week de onderdelen bestellen voor men nieuw pc'ke,nu had ik jullie mening nodig of jullie het een goeie config vinden of niet.Ben alleen nog over het geheugen aant twijfelen of ik mss de platinum serie van ocz ga nemen.En de grafische kaart weetk ik ook nog nie.Wou eerst de FX 60 processor nemen maar die kost dubbel zo veel dan deze en qua prestaties zou dat allemaal niet zow veel schelen. Alle commentaar en suggesties zijn welkom.
sorry was ik er nog vergeten bij te zetten: word vooral gebruikt voor films om te zetten,photoshop,adobe premiere,corel toepassingen. Gamen doe ik bijna niet op de pc,heel mss af en toe is flightsim maar da zal het dan ook geweest zijn.

Dit is de link waar dak de onderdelen heb opgezet:
http://specs.tweak.to/13944

Alvast bedankt voor jullie reacties.

MVG

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 21:44 ]

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:32
Wat ga je er in de eerste plaats mee doen? Mss nuttig om te vertellen. Het lijkt mij een erg duur systeem met een maar matige videokaart. Het is wel een AIW maar als je wil gamen en je hebt het geld om er een 4800+ en 2gig in te steken, dan kan je even goed een duurder model nemen...

bv een ATI X1800XL, heeft dan SM3.0 en is toch weer een stukje sneller. Het is mij niet bekend of er al een x1900 AIW verkrijgbaar is, naar mijn weten niet.

Als je niet gamed en geen zware audio/videobewerking/photoshop/3dmax doet, kan je eigenlijk met 1 gig ook wel verder. Doe je het wel, dan zou ik het zeker zo laten. Mss dat PC4400 of PC3500 nog wel in je budget valt, altijd leuk voor wat te overclocken.

Het duurste model van cpu kost echt wel een pak geld, een 4400+ kost bv bijna 200euro minder. Moet je natuurlijk zelf weten of je voor het niet al te grote verschil die meerprijs wil betalen.

Geluidskaart een Creative X-Fi Platinum of een goeie Terratec? Een Creative SB Audigy 4 geeft eigenlijk ook al topgeluid.

Verder heb je wel een stevig systeem. :)

[ Voor 28% gewijzigd door FragileM64 op 21-05-2006 21:45 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 21:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Geluidskaart(en) on-board :X

en dan een x800 xl..

idd wat wil je met dit systeem gaan doen? voor nu is ie niet echt uitgebalanceert.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Ik denk dat jij hier even een kijkje moet nemen > Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Hier hebben wij niet zo veel aan, welke onderdelen van die lijst je al wel heb is ook niet helemaal duidelijk (ofterwijl, wat heb je allemaal nog nodig).
En probeer een beetje abn te praten, dat leest wat prettiger en komt ook wat netter over.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

waarom dan zo'n veeeeeel te dure processor?

btw: please man ga eens wat aan je nederlands doen.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn platte taal, ben gewoon op msn enzo zo te praten. Maar zal men best doen er rekening mee te houden.
Alles word deze week nieuw aangekocht,want mijn oude pc ga ik aan mijn vader geven zodanig dat hij ook eindelijk is met een pc kan leren werken.
Die processor heb ik gekozen omdat ik graag weer een 3-tal jaartjes zou willen verder kunnen met de nieuwe pc,hij kost wel 175 euro meer dan de 4400+.
Voor het moederbord is pc3200 max voorgeschreven,maar pc 4000 zou volgens jullie ook gaan?
De grafische kaart wat zijn jullie suggesties,nu jullie weten dat ik geen gamer ben eigenlijk? Heeft de grafische kaart te maken met het omzetten van films? Wat zouden jullie een goede keuze vinden?
Geluidskaart ook een andere nemen volgens jullie? Ook maar suggesties dan,heb het altijd al met men onboard gedaan in het verleden,als er echt zo veel verschil op zit wil ik het wel eens testen.

Alvast bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 22:06 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik begrijp niks van je HD's

Western Digital Caviar SE16 400GB SATA2 16MB 7200RPM,Western Digital Raptor 150GB SATA 16MB 10000RPM,western digital 250GB sata 8mb,Maxtor 300GB ata

Sata, ata, Western Digital, Raptor, Maxtor...

een grote chaos man en waarom heb je in godsnaam 1100 GB nodig 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 21-05-2006 22:14 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Doe overigens wat aan je taalgebruik, want dit is vreselijk :P
Verder als je een lijstje maakt, zet het dan in de topicstart en post geen linkje ernaar.

Gebrek aan eigen inzet, dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.