Als je foto's schiet & afdrukt, loop je gegarandeerd een keer tegen het probleem aan: je monitor laat niet precies de kleuren zien zoals ze bedoeld zijn. De oplossing is dan om je monitor te kalibreren met een speciaal meetapparaat.
Nu ben ik mij aan het orienteren op zo'n apparaatje. Ik wil het liefst voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
Zoals iedereen. Daarom open ik dit topic om te kijken wat ervaringen van anderen zijn. Als nu-nog-niet gebruiker weet ik niet nog niet hoe zo'n apparaat werkt en waar ik op moet letten bij aanschaf. Daarom: graag tips waar ik op moet letten, zodat ik me niet laat omverlullen door een verkoper.
Om ergens mee te beginnen. Een aanbieding voor 99,- bij kamera-express is de ColorVision Spyder 2 Express. Kent iemand deze of gebruikt iemand deze? Er staat een mooie TIPA Award bij, dus als leek denk ik dat het een mooi product is.
Nu ben ik mij aan het orienteren op zo'n apparaatje. Ik wil het liefst voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
Om ergens mee te beginnen. Een aanbieding voor 99,- bij kamera-express is de ColorVision Spyder 2 Express. Kent iemand deze of gebruikt iemand deze? Er staat een mooie TIPA Award bij, dus als leek denk ik dat het een mooi product is.
==
hoi