Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Productsurvey van producten niet in de search

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe headset aangeschaft waarvan ik graag mijn ervaringen met de mede tweakers wil delen. Helaas komt deze headset niet naar voren in de search die je kunt invullen wanneer je op nieuwe survey klikt. Hoe kun je alsnog een survey voor een dergelijk product invullen of aanmaken? Ik heb dit niet kunnen vinden in de faq of met de search.

Het gaat in dit geval om de Creative HS-400 maar ik heb hetzelfde probleem ook met andere producten gehad.

Wie schijnt licht in deze duisternis?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kunt alleen maar productsurveys schrijven over de producten die in de Pricewatch staan (is het geval voor jouw product) en waarvoor een set beoordeelcriteria is samengesteld (is niet het geval voor headsets). Ergo: je kunt geen survey invullen.

• Bor

Bor

Topicstarter
Kun je daar iets meer over vertellen? Ik begrijp dat je alleen surveys kunt invullen voor producten die in de pricewatch staan EN waarvoor selectiecriterea zijn opgesteld. Is er specifiek gekozen om dit voor bv headsets niet te doen maar voor bv speakers wel? Is het misschien een idee om dergelijke selectiecriterea voor headsets alsnog op te stellen? Het bedenken van een aantal selectiecriterea lijkt me niet zo moeilijk namelijk. Je zou hiervoor bv het grootste deel van de selectiecriterea voor speakers voor kunnen nemen aangevult met bv draagcomfort, geluidskwaliteit microfoon etc.

• Harm
  • Niet online
Eh ja, die criteria zijn er niet omdat ze nog niet zijn opgesteld. Robin is daar een tijdje mee bezig geweest en Femme, maar er zijn nog steeds categorieën waarvoor het moet gebeuren. Ik kan dat niet omdat ik gewoonweg geen ervaring heb met en kennis van hardware.

[edit]
Voor de duidelijkheid: ze moeten er dus nog wel een keer komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Harm op 21-05-2006 21:08 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Harm schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:08:
Eh ja, die criteria zijn er niet omdat ze nog niet zijn opgesteld. Robin is daar een tijdje mee bezig geweest en Femme, maar er zijn nog steeds categorieën waarvoor het moet gebeuren. Ik kan dat niet omdat ik gewoonweg geen ervaring heb met en kennis van hardware.

[edit]
Voor de duidelijkheid: ze moeten er dus nog wel een keer komen.
Thanks voor de duidelijkheid. Is dit iets waar ik bv als user bij kan helpen? Ik zou voor bv headsets wel een aantal goede selectiecriterea kunnen opstellen als daar behoefte aan is. Ik denk dat er ook voor andere items wel users zijn met veel kennis om hierbij te helpen.

Opgestelde criterea hoeven dan alleen nog maar vertaalt te worden in een echte survey. Ik neem aan dat daar een standaard tool voor aanwezig is waar admins of survey admins gebruik van kunnen maken?

• Harm
  • Niet online
Wat mij betreft is het prima als je erbij wil helpen, maar omdat ik verder niets met die criteria doe (ik check alleen de geplaatste productsurveys) lijkt het me handig als Robin daarin een rol heeft. * Harm gaat hem een ICQ'tje sturen.

• Bor

Bor

Topicstarter
Klinkt als een goed plan. Criterea voor zaken als headsets moeten niet zo moeilijk zijn. Er zijn vast wel meer mensen die een steentje willen bijdragen bij andere items.

• Harm
  • Niet online
Ik verneem net dat Robin ook niets doet met de Product Survey aan criteria maken... dus zou je mij je voorstel voor criteria daarover willen mailen? Dan maak ik daar maandag of dinsdag even een overlegtopic van in Frontpage Admin Overleg.

• Bor

Bor

Topicstarter
E-mail in inmiddels verstuurd. Ik heb de criteria voor speakers gepakt en deze aangepast en aangevuld met voor headsets specifieke zaken.

Pagina: 1