Hey, ik ben bezig met een website, het is niet heel uitgebreid en mijn kennis van HTML is ook niet zo heel groot, dus ik heb er maar voor gekozen om gebruik te maken van een tabel. Maar mijn tabel werkt niet, er zitten verschillende tussenruimtes, zoals in de middelste rij en de bovenste cell, daar staat 1 plaatje in en toch zit er nog een enter onder.
Ookal staat er geen <br> of <p> er is ook geen hoogte opgegeven oid dus waar komt die enter vandaan. En die cel daaronder is veel te lang, er staat helemaal geen tekst meer in en toch is de cell een heel stuk langer. Ook hier geen <br> of <p> te vinden.
Hier kan je de pagina zien
http://84.41.133.88/xclanpro/index.html
Weet iemand waarom de cellen niet goed aansluiten op de tekst?
Ookal staat er geen <br> of <p> er is ook geen hoogte opgegeven oid dus waar komt die enter vandaan. En die cel daaronder is veel te lang, er staat helemaal geen tekst meer in en toch is de cell een heel stuk langer. Ook hier geen <br> of <p> te vinden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| <table width="200" border="1">
<tr>
<td rowspan="3" valign="top">[img]"images/login.jpg"[/img]<br>[img]"images/latestmatches.jpg"/></td>
[/img][img]"images/tekst-boven.jpg"</td>
[/img][img]"images/server.jpg"/>[/img] [img]"images/sponsors.jpg"/></td>
[/img]
<tr>
<td align="left" valign="top" bgcolor="#939192">
<span class="style4"><span class="style5">
Opening website X'Clan Pro!.<p>
X'Clan Pro is de clan van nu! We spelen;<br>
- Call of Duty 1.<br>
- Call of Duty 2.<br>
- Age of Empires 3.<p>
X'Clan Pro is een gezellige clan waar we voor elkaar over hebben!<p>
Dus zoek je een leuke en goede clan om gezellig games mee te spelen op een hoog niveau ga dan naar het Join gedeelte (De Clan > Join). En schrijf je in voor een trial!
</span><br>
<span class="style1">[img]"images/tekst-onder.jpg"[/img]</span></span></td>
</tr>
<tr>
<td height="21" align="left" valign="top" bgcolor="#939192">asda</td>
</tr>
</table> |
Hier kan je de pagina zien
http://84.41.133.88/xclanpro/index.html
Weet iemand waarom de cellen niet goed aansluiten op de tekst?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps