Toon posts:

computer gaat en uit, voeding ?

Pagina: 1
Acties:
  • 726 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn computer opstart gaat ie na 10/20 sec weer uit, gebeurt verder ook niks op mijn scherm zie niks.

Volgens mij ligt het probleem in mijn voeding, ik heb alle onderdelen losgekoppeld en dan houdt ie it iets langer uit 40/50 sec , maar verder gebeurt er niks op mijn scherm.

iemand idee wat het kan zijn , toch voeding ???

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 18:57 . Reden: computer gaat aan en uit , voeding ? ]

• d.exe
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:17
Probeer een andere voeding er in te doen, uit andere pc thuis als je die hebt...
Dan kan je zien of het geen andere hardware is..

Verwijderd

Zoiets had ik laatst ook, mn cpucooler zat niet goed (maar op 2 pinnen vast ipv 4) dus hing ie van mn processor ipv ertegenaan, deed het ook maar 20-40 sec.
Het is vaak niet goed te zien, dus ff controleren kan geed kwaad ;)

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Heb je misschien nog iets meer info? Over wat voor machine spreken we en welk merk en type voeding.
En onder aan gaan wat versta je daar onder? Spinnen de hdd's ook op of enkel de voedingsfan let ook op dat de cpu fan gaat draaien. Hoor je misschien iets van piepjes van je mobo af komen.

Kortom iets meer info aub anders kunnen wij er ook weinig vertellen. ;)

No signature found

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Algemene gedragsregels (Netiquette)GoT Huisregels[FAQ]FAQ[/FAQ]

Ik weet een goede deal:

Jij geeft mij een glazen bol die werkt, dan vertel ik jou wat mis is met je computer :+

Serieus:
Hoe verwacht je in hemelsnaam dat we met zo weinig info iets zinnigs zetten :?

Begin hier:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Kom je daar niet uit, dan mag je een topic posten, maaar alleen als je volledige specs geeft en exact aangeeft wat de uitkomst bij iedere stap van de troubleshooter was :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.