"Stilte, een gat in het geluid...."
uhh.... niet ?
Waarom neem je geen elcheapo hosting a paar eur per jaar MET php en .htaccess support? Meer ruimte, meer mogelijkheden en minder problemen
Waarom neem je geen elcheapo hosting a paar eur per jaar MET php en .htaccess support? Meer ruimte, meer mogelijkheden en minder problemen
Met javascript een cookie bouwen en dan dmv javascript je pagina opbouwen als het koekie bestaat?
heb het nooit geprobeerd eigenlijk
Maar volgens mij moet dat mogelijk zijn.
Al ben ik het wel vreselijk met DJSmiley eens hoor
heb het nooit geprobeerd eigenlijk
Maar volgens mij moet dat mogelijk zijn.
Al ben ik het wel vreselijk met DJSmiley eens hoor
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heeft Chello geen mogelijkheid tot het maken van beveiligde directories? (via een leden gedeelte op de site)
Zo nee, ga dan voor de optie van DJ Smiley, want je kunt het met bv Javascript doen, maar dat is niet echt veilig. Iedereen die maar een beetje javascript kent kan dan alsnog aan die pagina's.
Een beetje veilige optie is een soort van javascript encoding van de hele site. Zoek anders een op Hotscripts.com. Voorbeeldje wat de hele pagina encrypt (niet getest): http://i-code.co.uk/javascript/blowfishhtmlencryption.php
Zo nee, ga dan voor de optie van DJ Smiley, want je kunt het met bv Javascript doen, maar dat is niet echt veilig. Iedereen die maar een beetje javascript kent kan dan alsnog aan die pagina's.
Een beetje veilige optie is een soort van javascript encoding van de hele site. Zoek anders een op Hotscripts.com. Voorbeeldje wat de hele pagina encrypt (niet getest): http://i-code.co.uk/javascript/blowfishhtmlencryption.php
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Zelf heb ik ook een betaalde host (meerdere), maar het is een site voor de buurt die ze koste, wat kost bij de chello zetten...
Bij chello zijn er gewoon geen mogelijkheden vanuit het ledengedeelte en via javascript is ook geen optie omdat de site zo simpel moet zijn dat ze nadat ik hem heb overgedragen ze alles zelf moeten kunnen doen....
Dan zal ik maar moeten proberen ze over te halen om toch wel naar een betaalde host te gaan
In ieder geval bedankt. Dit was eigenlijk al een bevestiging van wat ik dacht
Bij chello zijn er gewoon geen mogelijkheden vanuit het ledengedeelte en via javascript is ook geen optie omdat de site zo simpel moet zijn dat ze nadat ik hem heb overgedragen ze alles zelf moeten kunnen doen....
Dan zal ik maar moeten proberen ze over te halen om toch wel naar een betaalde host te gaan
In ieder geval bedankt. Dit was eigenlijk al een bevestiging van wat ik dacht
"Stilte, een gat in het geluid...."