Hoi, ik weet niet of ik hier in het goede forum zit, maar ik weet vrij zeker een topic te hebben geopend over GTA IV in SGD, maar hij is nergens terug te vinden. Wat is ermee gedaan?
Dat is niet GTA IVVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:44:
San Andreas: Multiplayer
Klik es op Myreact bovenin
gezien je history heb je je waarschijnlijk vergist, je vorige post was maandag 15 mei
Kijk hier eens in voor mogelijke oorzaken:
Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?
Ik kan niet in HK? Staat hij daar dan?RoD schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:45:
Kijk hier eens in voor mogelijke oorzaken:
Niet dat ik weet. Blijkbaar is hij dus weg? Misschien is hij wel gedelete door een mod of naar een crewforum verplaatst (staat ook in die link).
Volgens mij heeft hij wel gelijk, ik heb eens een GTA IV topic voorbij zien komen in SGD.Erkens schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:45:
gezien je history heb je je waarschijnlijk vergist, je vorige post was maandag 15 mei
[ Voor 56% gewijzigd door RoD op 21-05-2006 17:52 ]
Ja, maar ik zou niet snappen waaromRoD schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:51:
Niet dat ik weet. Blijkbaar is hij dus weg? Misschien is hij wel gedelete door een mod of naar een crewforum verplaatst (staat ook in die link).
[...]
Volgens mij heeft hij wel gelijk, ik heb eens een GTA IV topic voorbij zien komen in SGD.
Open daarom even een topic in SM, dan kunnen de mods het je uitleggen
Ah, ik zat dus wel in het verkeerde forumRoD schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:54:
Open daarom even een topic in SM, dan kunnen de mods het je uitleggen
Je topic is gemerged met [rml][ Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV[/rml]
Hat kan kloppen dat er nog steeds een bug is dat topics bij een merge niet correct in de 'Active topics" van een gebruiker verschijnen...
dan kun je het wel via de 'berichtengeschiedenis' vinden
[rml]--Christiaan-- in "[ Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Au..."[/rml]
dan kun je het wel via de 'berichtengeschiedenis' vinden
[rml]--Christiaan-- in "[ Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Au..."[/rml]
[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 21-05-2006 17:58 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Misschien een idee om een topicstarter op de hoogte te brengen van de merge, zo lang deze bug nog bestaat?
Ja, ik zie hem namelijk niet in mijn postgeschiedenis.Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:17:
Misschien een idee om een topicstarter op de hoogte te brengen van de merge, zo lang deze bug nog bestaat?
Deze bug is, als het goed is, in React 1.9.4 opgelost.
Signature
Dat wordt zover ik weet over het algemeen gedaanVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:17:
edit:
--Christiaan--: Als je overigens nog een keer een topic in een verkeerd subforum opent, hoef je echt niet te crossposten [ Voor 39% gewijzigd door JHS op 21-05-2006 19:26 ]
offtopic:
Maar op 1.9.4 zitten we ook al een hele tijd te wachten, volgens mij al ruim 1,5 jaar dat er gezegt wordt dat bepaalde bugs in 1.9.4 opgelost zijn
Maar op 1.9.4 zitten we ook al een hele tijd te wachten, volgens mij al ruim 1,5 jaar dat er gezegt wordt dat bepaalde bugs in 1.9.4 opgelost zijn
Erkens schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:29:
offtopic:
offtopic:
En nu schijnt men in de laatste fase van het testen te zitten. Op de GoT-betaserver begint het er ook allemaal wat rooskleuriger uit te zien nu, dus het duurt niet lang meer, denk ik. Hoe lang het dan wel gaat duren weten de mensen van Parse en crisp natuurlijk beter dan ik.
En nu schijnt men in de laatste fase van het testen te zitten. Op de GoT-betaserver begint het er ook allemaal wat rooskleuriger uit te zien nu, dus het duurt niet lang meer, denk ik. Hoe lang het dan wel gaat duren weten de mensen van Parse en crisp natuurlijk beter dan ik.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En die bugs zijn ook opgelost in 1.9.4, dus er is geen woord van gelogenErkens schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:29:
offtopic:
Anyways, de vraag van de topicstarter is opgelost, kan deze ook weer fijn op slot voordat het weer een react-wannerkomtienou-topic wordt
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.