[XP] driver problemen

Pagina: 1
Acties:

• Wlf
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-05 21:39
Ik heb 2 probleempjes.

1. Ik krijg de amd processor driver niet verwijderd. Dit wil ik doen om de driver te updaten.
Als ik op verwijderen klik gebeurt er niets. Ik heb ook al met amd driver pack geprobeerd maar die vindt geen amd componenten.

2.Er staat een onbekend apparaat bij apparaatbeheer. Locatie: op RADEON X800 Series(op mijn grafische kaart dus). Ik heb juist nieuwe catalyst drivers geïnstalleerd.
http://i3.photobucket.com...elef/onbekendapparaat.jpg

<PC specs>

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:32
Dat onbekende apparaat is ws. de video-in van je kaart.

Kun je via het apparaatbeheer de install van je CPU niet ongedaan maken of vorige driver kiezen ?
AMD Driver pack is alleen voor moederborden met een AMD chipset, niet voor CPU's

• roy-t
  • Laatst online: 23-05 08:49
ehm?? die drivers zijn niet voor de AMD Processor, daar heb je helemaal geen drivers voor nodig! je probeert nu dus in systeembeheer de installatie van je processor ongedaan te maken, maar goed dat dat niet gaat.

Ik denk dat je een paar dingen door de war haalt, maar correct me if I'm wrong.

~ Mijn prog blog!

• Wlf
dus onbekend apparaat gewoon laten staan?

vorige driver lukt niet, na het heropstarten staat er gewoon hetzelfde

<PC specs>

• mad-dog
therat10430 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:48:
ehm?? die drivers zijn niet voor de AMD Processor, daar heb je helemaal geen drivers voor nodig! je probeert nu dus in systeembeheer de installatie van je processor ongedaan te maken, maar goed dat dat niet gaat.

Ik denk dat je een paar dingen door de war haalt, maar correct me if I'm wrong.
Ik zeg toch ook dat dat driver pack niet voor AMD CPU's is. De CPU driver zorgt voor het inschakelen van Cool 'n Quiet.

Aan de TS:

Je kunt de driver van de CPU evt. handmatig updaten via het apparaatbeheer. Start de setup van de AMD-driver en ga daarna na Documents and Setting\"Gebruiker"\Local Settings\Temp\AMD en kopieer de bestanden van x86 of x64(afhankelijk van je windows versie) naar een locatie op je HD en werk het stuurprog bij van de CPU.
Suc6!

• Wlf
Je kunt de driver van de CPU evt. handmatig updaten via het apparaatbeheer. Start de setup van de AMD-driver en ga daarna na Documents and Setting\"Gebruiker"\Local Settings\Temp\AMD en kopieer de bestanden van x86 of x64(afhankelijk van je windows versie) naar een locatie op je HD en werk het stuurprog bij van de CPU.
Suc6!
Dit lukt niet. Na het starten van de setup staat er niets van AMD bij Temp.

<PC specs>

• mad-dog
Wlf schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:59:
[...]

Dit lukt niet. Na het starten van de setup staat er niets van AMD bij Temp.
Hmm, raar.
Geef je e-mail adres maar even, dan send ik em wel even
Pagina: 1