Probleem met DAEMON tools images van een game inladen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• mbrunek
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 13:00
Ik heb van de 3 cd's van het spel Colin McRae Rally 3 images gemaakt met CloneCD.

Daarna heb ik ze 1 voor 1 met DAEMON tools ingeladen en het spel geinstallerd, dat ging verder gewoon goed.

Maar toen ik het spel wilde gaan spelen, laadde ik CD 1 in, en startte het spel, toen deed hij het alleen niet, hoe kan dit?

Mbrunek

Verwijderd

Aan zo'n bericht als deze heeft niemand iets. Als je iets zit wat volgens jou niet kan, plaats dan een topic report

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 16:17 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:15:
illegale software word hier niet geaccepteert,dus reken erop dat deze dichtgegooit word
Een back-up maken van je software mag gewoon :)
mbrunek schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:07:
Ik heb van de 3 cd's van het spel Colin McRae Rally 3 images gemaakt met CloneCD.

Daarna heb ik ze 1 voor 1 met DAEMON tools ingeladen en het spel geinstallerd, dat ging verder gewoon goed.

Maar toen ik het spel wilde gaan spelen, laadde ik CD 1 in, en startte het spel, toen deed hij het alleen niet, hoe kan dit?

Mbrunek
Misschien dat een nocd-patch het probleem oplost? Maar dan zou je eigenlijk een melding moeten krijgen dat hij de cd niet kan vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 16:18 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 19:42

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:15:
illegale software word hier niet geaccepteert,dus reken erop dat deze dichtgegooit word
onzin, hij zegt niet dat het illegale copieën zijn.

@TS kan je PC het spel wel aan, ik weet namelijk niet of je dit op een P166 aan het proberen bent met win95

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:17:
[...]

Een back-up maken van je software mag gewoon :)

[...]
Dat klopt, echter geven we daar hier alsnog geen hulp bij. Om de simpele reden omdat we niet kunnen controleren of het hier om backups gaat, en ook al is dat wel het geval, andere mensen dezelfde kennis het voor minder legale dingen kunnen gebruiken.

Daarnaast wordt er al heel erg snel gehint naar cracks en no-cd keys, zoals hier ook al gebeurde, en dat is iets wat we al helemaal niet willen. Vandaar dat ik dit topic dicht doe.

Dit topic is gesloten.