Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Productsurvey mismatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is een probleem met de productsurvey, ik wilde een survey maken voor:

3Com 3CRWDR100A-72, OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router

Alleen heb ik deze als de volgende gepost:

3Com 3CRWE754G72-B, OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router

Echter dit product bestaat op een of andere manier niet meer (3CRWE754G72-B), de link naar de specs is dood, ik zou dus voorstellen om in de volgende survey de naam van het product te wijzigen in:

http://tweakers.net/productsurvey/survey/2601

3Com 3CRWDR100A-72, OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router

Dan staat mijn survey ook gelijk goed bij het bijbehorende product, want mijn product bevind zich nog niet in de product survey.

Of zou ik voorstellen om een nieuwe pagina te maken voor een survey voor het product: 3CRWDR100A-72, dan verwijder ik die in de 3CRWE754G72-B en plaats ik deze in de juiste.

MVG,

Lupare

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat product staat gewoon in de Pricewatch hoor (zie hier (zoeken naar producten zonder prijsvermelding is erg handig ;) ), het heeft weliswaar geen prijzen, maar het staat er wel in. Ik ga dus niet de productnaam van je productsurvey aanpassen, omdat daarmee ook wijzigingen in de Pricewatch gedaan worden die dus niet nodig zijn en waardoor historie verloren gaat. Ik wil wel je oude survey verwijderen als dat helpt, maar misschien kan je dat ook wel zelf :) .

FA > BZ

Verwijderd

Topicstarter
3Com 3CRWE754G72-A OfficeConnect Wireless ADSL Modem/Router (54 Mbps) != 3CRWDR100A-72 hoor, en die 2e kan ik echt niet vinden in de product survey ;) daarom ook dit topic ;)

edit:

nog iets het gaat hier niet over een shop survey maar een product survey

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 18:26 ]

• Harm
  • Niet online
Mjah, dan nog gaat op dat we geen producten gaan hernoemen om de genoemde redenen. Als het een totaal ander product is, moet je dat product gewoon toevoegen en later je oude survey verwijderen en opnieuw plaatsen bij het juiste product.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat, dat mijn product wel in de pricewatch staat, maar niet in de productsurvey, en ik zie ook nergens een optie om deze toe te voegen in de PRODUCTSURVEY. Waar kan ik deze dan vinden, anders had ik dat zelf al gedaan ja. Ik probeer een bijdrage aan tweakers.net te doen, en ik krijg niet feedback die ik nodig heb, het lijkt net dat er niet goed gelezen wordt zoals in de ts is te lezen dat ik ook een andere optie voorstel, om mijn product toe te voegen in de PRODUCTSURVEY, maar deze wordt totaal genegeerd. ik krijg de kritiek te verduren, maar dit is ongegrond, ik wil helpen dmv een productsurvey in te vullen, ik had gezocht op de naam van het product en heb niet gekeken naar het product-serial, ik kwam er pas later achter dat het, het verkeerde product was. Ik ben toen gaan zoeken in de productsurvey met de serial van het product en kon deze dus niet vinden. Ook kon ik geen optie vinden om deze toe te voegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.telebyte.nl/~vdvlies/survey.PNG

Ik zal mijn vraag dan nog eens herformuleren:

Kan een moderator 3Com 3CRWDR100A-72, OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router in de productsurvey plaatsen zodat ik hier een survey voor kan schrijven?

Ik ben niet boos, maar ik wil het goed krijgen; voor tweakers.net

edit:

heb intussen mijn survey verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 21:32 ]

• Harm
  • Niet online
Ah, voor jou geldt dan hetzelfde als voor Bor in dit topic: Productsurvey van producten niet in de search. Dus nee, we kunnen je product niet 1-2-3 in de Productsurvey zetten helaas. Daarvoor moeten er eerst criteria zijn en die moeten gemaakt worden. Dus als je een voorstel hebt daarvoor: be my guest.

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk duidelijkheid, bedankt :)

Maar dit product is vergelijkbaar met de andere waar ik eerst de survey heb geplaatst

3Com 3CRWDR100A-72, OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router (die heb ik)

3Com 3CRWE754G72-B, OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router

voor de 2e zijn er wel criteria, het enigste verschil is het serial nummer voor de rest dezelfde specificaties, dus lijkt mij dat de criteria hetzelfde zijn :?

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 21:55 ]

• Harm
  • Niet online
En hét verschil is dat jouw product in een andere categorie staat. Die criteria worden gemaakt per categorie namelijk.
Pagina: 1