.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:52 ]
bakkerl schreef op zondag 21 mei 2006 @ 15:40:
Het eerste zal wel mogelijk zijn. Alleen niet via DirectAdmin (volgens mij)

Dat hoeft natuurlijk niet. Een mailinglist is om meerdere mensen te bereiken zonder alle emailadressen te hoeven intikken (en openbaar te maken, maar dat kan ook met bcc)Maar met het aan willen passen dat reply naar de orginele afzender gaan, ga je weer voorbij aan het doel van een maillist. Het is daarom dat de reply weer naar de lijst gaan.
Normaal is het ook voor discussies en is het juist de bedoeling dat iedereen een antwoord dan ook weer leest.
Als ik nu een mailtje krijg van iemand, zonder een reply-to naar de mailinglist, en ik klik 'reply to all' mail ik naar de afzender+ontvanger --> afzender+mailinglistVraag 2: nee dat is niet mogelijk.
a) De reply-all knop is client specifiek en kan dus per applicatie verschillen van werking.
b) Om terug te mail naar iedereen via de reply-knop zou de client alle adressen van de ontvangers moet weten. Een maillist verbergt juist welke adressen er op de lijst staan.
[ Voor 6% gewijzigd door mithras op 21-05-2006 15:55 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq