Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
Zal wel een server probleem zijn. even kijken op de site of contact opnemen met de host...
De webserver lijkt offline te zijn, computer is wel online daarom doet de ping het wel.
Je zult de server wel delen met meerdere sites. De server is nog overeind maar misschien is jouw deel niet bereikbaar.DaWit schreef op zondag 21 mei 2006 @ 15:28:
Mijn site is sinds vanmiddag onbereikbaar. Het rare is dat als ik in cmd ping naar de site, dat hij dan wel antwoord geeft. Hoe kan dit?
verdwaalde ict'er op elektro!
Met een snelle poortscan zie ik dat er wel naar poort 80 geluisterd wordt. Welke server draai je?
offtopic:
En ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar een traceroute stopt bij 183.dedicated.lemonbit.nl, volgens mij moet die toch nog een verder gaan en je doorsturen naar je eigen server?
En ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar een traceroute stopt bij 183.dedicated.lemonbit.nl, volgens mij moet die toch nog een verder gaan en je doorsturen naar je eigen server?
ping werkt inderdaad prima
lijkt er op dat je provider wat met zn configs aan het klooien is
ik zou proberen contact met ze op te nemen, of iig de newsitems op de website eens na te lezen om te kijken of het niet gewoon onderhoud is
[edit]
hmm ok... posten gaat wel erg snel hier
code:
1
2
3
| --- cosa-nostra.nl ping statistics --- 22 packets transmitted, 22 received, 0% packet loss, time 21049ms rtt min/avg/max/mdev = 14.555/17.752/28.014/3.222 ms |
lijkt er op dat je provider wat met zn configs aan het klooien is
ik zou proberen contact met ze op te nemen, of iig de newsitems op de website eens na te lezen om te kijken of het niet gewoon onderhoud is
[edit]
hmm ok... posten gaat wel erg snel hier
[ Voor 7% gewijzigd door frankivo op 21-05-2006 15:35 . Reden: woei ]
Bedankt voor alle snelle antwoorden. Ik zie dat de site van mijn host ook niet bereikbaar is. Dat kan geen toeval zijn...
Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
En het werkt weer zo te zien.
Sowieso is het niet de bedoeling een topic te openen als ergens op internet iets een keer niet werkt...
Sowieso is het niet de bedoeling een topic te openen als ergens op internet iets een keer niet werkt...
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()