DSD en MLP (24 bits/96 Khz) samples

Pagina: 1
Acties:

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Weet iemand ook waar ik muzieksamples kan downloaden in DSD of MLP formaat. Ik gebruik namelijk Discwelder (Chrome 2) van Minetonka om DVD-A schijven te maken, maar ik kan geen files vinden die 24 / 32 bits zijn en 96 - 192 Khz zijn. Heb eentje weten te vinden. Dit was een wav-file van 32 bit / 96 Khz en was mono.

Ik wil deze sample files gebruiken om te kijken hoe zuiver ze klinken. Waarom is een meerkanaals DTS 24 / 96 van mindere kwaliteit dan een 24 / 96 MLP formaat. Wordt DTS meer gecompressed?

Verwijderd

Hallo M. Mulder.
Ik heb in een andere post gelezen dat je een receiver gekocht hebt bij koopjeskampioen.
Die prijzen bij koopjeskampioen zijn inderdaad heel sterk en ben ook wel van plan daar mss een aankoop te doen.

Nu was mijn vraag of je goede kritieken hebt ivm koopjeskampioen of je tevreden bent van hun producten, service en dergelijke. ( ik ben tenslotte van Belgie en wil natuurlijk geen kat in een zak kopen.)

alvast bedankt

sorry voor het niet reageren op je vraag in de topic maar via deze topic leek het de enige manier om u te bereiken