Toon posts:

TV-Kaart bij ALDI te gebruiken met MCE2005?

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen,

de Aldi heeft weer een mooie aanbieding, namelijk een TV-kaart voor €35 incl. afstandsbediening. Nu weet ik alleen nog maar wat er in de advertentie op internet staat en daar staat niet bij dat de kaart te gebruiken is i.c.m. Windows Media Center 2005.

Is er hier misschien iemand die daar achter kan komen of het misschien al weet?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_21/OFF06.HTM

Alvast bedankt,
Peppy

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 03:49

lordsnow

I know nothing

Die advertentie zag ik ook in 't krantje staan. En ik was ook al geintresseerd. Maar wat ik afvroeg is wat ik mij moet voorstellen met "opnemen terwijl PC uitstaat".

Verwijderd

Je kan al een pinnacle kopen voor minder...
pricewatch: Pinnacle PCTV 40i=

Opnemen terwijl de pc uitstaat zou me enorm verwonderen, hoe gaat die kaart je gegevens naar je HD pompen anders...

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08-2025

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

misschien dat ie doorlust? dat je het op de video recorder of op dvdrecorder signaal pakt en kan opniemen?
Ik zou het anders ook niet weten...

http://www.adf-hq.nl

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 21:58
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:06:
Je kan al een pinnacle kopen voor minder...
pricewatch: Pinnacle PCTV 40i=

Opnemen terwijl de pc uitstaat zou me enorm verwonderen, hoe gaat die kaart je gegevens naar je HD pompen anders...
Dat is bij een webwinkel, je moet dan nog wel 6 tot 9 Euro verzendkosten erbij rekenen en die heeft geen afstandsbediening.

Voor zover ik weet had MCE2005 een vereiste voor een tvkaart met een hardware encoder, die van de aldi zal waarschijnlijk alleen softwarematig encoderen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het opnemen terwijl de computer uit staat slaat op het feit dat de tv-kaart de computer uit de standby kan halen wanneer hij moet gaan opnemen.
Eigenlijk moet er dus staan: opnemen terwijl de computer op standby stond.
Verder bedankt voor de tips van andere tv-kaarten maar ik hoef geen andere, ik ben benieuwd of die van de Aldi samen kan werken met MCE2005.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Overige Hardware is geen dumpbak - vragen over Audio & Video graag in het daarvoor bestemde subforum.
2) Ook daar geldt een policy, aangezien dit topic er niet aan voldoet heeft moven weinig zin, dus gaat het maar op slot.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.