Onlangs heb ik wat virussen verwijderd waarvan ik hier mijn (ingekorte) antivir log post:
D:\WINDOWS\isplog.exe
[DETECTION] Contains a signature of the (dangerous) backdoor program BDS/HacDef.B.15 Backdoor server programs
[INFO] The file was deleted!
C:\System Volume Information\_restore{D6690FDB-2899-49A5-BC8D-50A3E8C7AC16}\RP282\A0025594.exe
[DETECTION] Contains a signature of the (dangerous) backdoor program BDS/Serv-U.1 Backdoor server programs
Nadat ik antivir de files had laten verwijderen heb ik de firewall van windows aangezet en de pc gereset.
Na deze reset bleek dat mijn internetverbinding nog wel werkt.. maar dat de netwerkverbindingen niet meer worden weergegeven. Probleem dus aangezien mijn xbox en mijn 360 via een hubje en via ICS via mijn pc het internet bezoeken (Wat nu dus niet meer werkt!) en de xbox de pc niet meer kan benaderen alwaar netwerkshares staan met muziek..

Zoals je ziet.. geen netwerkverbindingen waar er normaal wel 3 staan
Als ik vernieuw krijg ik de volgende melding:

Als ik de firewall via configuratiescherm probeer te benaderen krijg ik het volgende:

Klik ik dan op ja krijg ik het volgende:

Ga ik dan naar services.msc om e.e.a. handmatig te starten krijg ik dit weer:

Wat is er aan de hand en hoe krijg ik mijn verbindingen weer terug ?
D:\WINDOWS\isplog.exe
[DETECTION] Contains a signature of the (dangerous) backdoor program BDS/HacDef.B.15 Backdoor server programs
C:\System Volume Information\_restore{D6690FDB-2899-49A5-BC8D-50A3E8C7AC16}\RP282\A0025594.exe
[DETECTION] Contains a signature of the (dangerous) backdoor program BDS/Serv-U.1 Backdoor server programs
Nadat ik antivir de files had laten verwijderen heb ik de firewall van windows aangezet en de pc gereset.
Na deze reset bleek dat mijn internetverbinding nog wel werkt.. maar dat de netwerkverbindingen niet meer worden weergegeven. Probleem dus aangezien mijn xbox en mijn 360 via een hubje en via ICS via mijn pc het internet bezoeken (Wat nu dus niet meer werkt!) en de xbox de pc niet meer kan benaderen alwaar netwerkshares staan met muziek..
Zoals je ziet.. geen netwerkverbindingen waar er normaal wel 3 staan
Als ik vernieuw krijg ik de volgende melding:
Als ik de firewall via configuratiescherm probeer te benaderen krijg ik het volgende:
Klik ik dan op ja krijg ik het volgende:
Ga ik dan naar services.msc om e.e.a. handmatig te starten krijg ik dit weer:
Wat is er aan de hand en hoe krijg ik mijn verbindingen weer terug ?
[ Voor 3% gewijzigd door OcNewB op 21-05-2006 13:57 ]