Hallo,
Ik heb een @home kabel abbonement.
Nu wil ik de webinterface benaderen, maar dit lukt me maar niet?
Doe ik wat verkeerd?
Ik probeer in te loggen op de 'standaard gateway', maar pagina kan niet gevonden worden.
Heb wat gegoogled en op GOT gezocht, maar kan niet echt wat relevants vinden. Heb al
wel gezien dat met andere Surfboard's dit wel mogelijk is. wat doe ik verkeerd?
Heb de HD ook al gebeld met deze vraag, omdat ik ook een ander probleem had, het online lampje knipperde na wegval van de netspanning. ip releasen/renewen hielp niet. HD heeft me met dit probleem wel goed geholpen, maar met de vraag of er ook een webinterface is, kwam het antwoord dat ze geen slapende honden wakker willen maken????
stand-alone Desktop
windows XP home edition
Firewalls uit(je weet maar nooit)
default gateway i.p: 217.122.106.1
Doe ik wat verkeerd of heeft deze modem deze optie helemaal niet?
Wie kan me helpen?
Ik heb een @home kabel abbonement.
Nu wil ik de webinterface benaderen, maar dit lukt me maar niet?
Doe ik wat verkeerd?
Ik probeer in te loggen op de 'standaard gateway', maar pagina kan niet gevonden worden.
Heb wat gegoogled en op GOT gezocht, maar kan niet echt wat relevants vinden. Heb al
wel gezien dat met andere Surfboard's dit wel mogelijk is. wat doe ik verkeerd?
Heb de HD ook al gebeld met deze vraag, omdat ik ook een ander probleem had, het online lampje knipperde na wegval van de netspanning. ip releasen/renewen hielp niet. HD heeft me met dit probleem wel goed geholpen, maar met de vraag of er ook een webinterface is, kwam het antwoord dat ze geen slapende honden wakker willen maken????
stand-alone Desktop
windows XP home edition
Firewalls uit(je weet maar nooit)
default gateway i.p: 217.122.106.1
Doe ik wat verkeerd of heeft deze modem deze optie helemaal niet?
Wie kan me helpen?
Just a simple thought....