[XBOX360] Live en poortforwarding...

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11 18:51

nXXt

Carpe omnia

Topicstarter
Ik vraag me af of deze post nu hier moet of in Netwerken, maar:

Is het noodzakelijk oom poorten te forwarden als je een XBOX360 aan wilt sluiten op het internet via een router om XBOX Live te gebruiken en muziek te sharen over het thuisnetwerk?

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Topicstarter
Nobody?

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
Vaak wel omdat de firewall de boel toch vaak zal blocken.
Muziek sharen zal nog wel lukken maar dat LIVE zal toch wel geforward willen worden.
Kijk even op: http://www.portforward.com/routers.htm
Hier vindt je zowat alle routers en aan tesluiten apparaten plus hun instellingen...
Succes...

Of zet je Xbox in de DMZ....

[ Voor 19% gewijzigd door AKA_ACE op 22-05-2006 17:19 ]

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• milenko79
  • Laatst online: 08-11-2023

• mo3lla
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 20:31
Indien je op je router geen poort open zet werkt Xbox Live maar half, dat wil zeggen dat je soms een game kunt joinen en soms een network error krijgt. Je kunt in ieder geval géén games hosten. Je zal bij de Test Xbox Live connection ook zien dat je NAT type op 'Moderate' (oa. Draytec routers) staat of 'Strict' (oa. Linksys). Het geheel werkt pas zodra er 'Open' staat. Dit kun je realiseren door poort 88 en poort 3074 te forwarden naar je Xbox. Je doet er verstandig aan je Xbox te voorzien van een vast IP adres. Mijn Linksys vereiste een reset voordat het werkte.

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Topicstarter
Dank, ik zal het proberen...

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-11 14:57

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

idd ik moest mijn linksys eerst resetten deed het daarna perfect! (stekker uit -> in )

bedankt
Pagina: 1