Ik kreeg gisteren het volgende emailtje
Ik ruik onraad hier, dus heb ik ( was gericht aan mijn Gmail account ) uit voorzorg report phishing aangeklikt.
De website waar naar word verwezen reageert wel op pings, maar in mijn browsers blijft het een lege pagina
. Ik heb zelf ook niet iets van nieuws over een aanklacht tegen Google gehoord.
Wat wordt er hier over deze mail gedacht.
De bijlage is hier te downloaden http://dl.guinhill.net/LegalNotice.pdfOnderwerp: Important Legal Notice Regarding Your Google AdWords Accounttoon volledige bericht
Afzender: Clicksettlement <clicksettlement@xmr3.com>
This court-ordered notice may affect your legal rights. Please read it carefully. If you purchased online advertising from Google between January 1, 2002 and the present, you are a class member in a class-action lawsuit in the Circuit Court of Miller County, Arkansas. This notice is to inform you of the Court’s certification of a class; the nature of the claims alleged; your right to participate in, or exclude yourself from, the class; a proposed settlement; and how you can claim an award of advertising credits under the settlement. Please read the attached notice.
You can get more information at: www.clicksettlement.com.
Please do not reply to this message
Deze van gerechtswege verstrekte bekendmaking kan implicaties hebben voor uw wettelijke rechten. Verzoeke hem aandachtig te lezen. Als u in de periode van 1 januari 2002 tot op heden online-advertenties van Google hebt gekocht, bent u ‘class member’ in een ‘class action’ geding dat in het Circuit Court van Miller County, Arkansas (VS) aanhangig is gemaakt. Deze bekendmaking dient om u op de hoogte te stellen van de certificatie van een ‘class’; van de aard van de aantijgingen; van uw recht tot deelname aan, of uitsluiting van, de ‘class’; van een voorgestelde schikking alsmede van de wijze waarop u aanspraak kunt maken op vergoeding van advertentiekosten binnen het kader van de schikking. Stuur voor een Nederlandstalig exemplaar van de geappendeerde bekendmaking een E-mail aan het volgende adres: clicksettlementdu@enotice.info.
...
zelfde stukje in een hoop verschillende talen
...
Ik ruik onraad hier, dus heb ik ( was gericht aan mijn Gmail account ) uit voorzorg report phishing aangeklikt.
De website waar naar word verwezen reageert wel op pings, maar in mijn browsers blijft het een lege pagina
Wat wordt er hier over deze mail gedacht.