Toon posts:

Processen onzichtbaar maken; mogelijk? *

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek een programma waarmee ik bestanden voor bepaalde programma's/processen volledig kan blokkeren (dus dat ze hem als het ware niet zien), en dat ik ze voor andere programma's/processen wel gewoon laat fundtioneren dus dat ik ze daarmee wel kan zien en bereiken. Bestaat dit? en zo ja, welk programma is dat? Universal Shield heeft zo'n soort optie en zou ook moeten werken, maar deze helpt niet bij mij probleem, dus beveel deze niet aan aub.

Hartelijk dank

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 15:32 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Klinkt als een virus danwel andere illegale activiteiten? Kun je iets beter uitleggen waarom je dit zou willen? Verder; over welk OS hebben we het hier? Lees ook Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor meer tips over hoe je een topic behoort te starten; dan pas ik je topictitel voor je aan

Vraagje > Processen onzichtbaar maken; mogelijk? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Is geen virus, en ik meen ook geen illegale activiteit. Ik zal het uitleggen, de gamers onder ons snappen het wel (tenminste...het probleem is heel raar, maar ze zullen snappen wat ik bedoel). In een game heb je bepaalde bestanden nodig voor je game om ze te kunnen spelen. 1 zo'n bestand wordt echter niet gepakt als 'legaal' door mijn anticheat. Echter dit is gewoon een doodnormaal bestand die gewoon van de cd af is en dus ZEKER GEEN cheat of wat dan ook. Want als ik screenshots neem van mijn mappen voor de tegenstander om te kunnen controleren of ik cheat of niet, zijn ze ook gewoon goed. Alleen de anticheat pakt hem er dus uit op 1 of andere manier. Anticheat opnieuw installeren helpt niet, ander bestandje met dezelfde naam helpt niet, zelfde bestand van andere cd helpt niet, zelfs pc formatteren helpt niet. Dus daarom zou ik graag dit bestand willen verstoppen voor mijn anticheat, zodat hij hem niet meer pakt, maar zodat mijn spel hem wel pakt zodat ik gewoon normaal kan spelen.

En nog iets, de titel moet denk ik zijn: bestanden onzichtbaar maken voor bepaalde processen. Niet de processen onzichtbaar maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 15:29 ]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:50

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik denk eerder dat dat bestand in het geheugen geladen word en vandaaruit de anticheat hem oppakt als illegaal/geen goed bestand. Word moeilijk om dat af te schermen denk ik...

I am the great Cornholio!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan is dit gewoon een probleem van je anticheat applicatie; deze omzeilen lijkt me geen goed idee. Waarom zoek je niet naar de oorzaak van het probleem; welk process wordt precies opgepakt en om welke anti-cheat tool gaat het hier? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
Dan zou het toch een false positive zijn en kun je dat toch melden aan de anti cheat maker ?

Abort, Retry, Quake ???

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-07 11:33
Yup gewoon even melden, meestal komen er vaak updates uit van die software, dus dan zou je niet zo lang hoeven wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt voor de moeite jongens, maar dit weet ik allemaal al. Maar ik wil toch echt een antwoord op de vraag of zo'n programma bestaat en zo ja welke.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je het allemaal al weet, kan je ook wel melden of je de makers van dat programma al een mailtje hebt gestuurd. :) Met het vermijden van dat onderwerp kom je een beetje dubieus over. ;)

{signature}

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:51:
Ja bedankt voor de moeite jongens, maar dit weet ik allemaal al. Maar ik wil toch echt een antwoord op de vraag of zo'n programma bestaat en zo ja welke.
Welk bestand ziet hij dan als cheat?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
een 'gewoon' pk3 bestand (in dit geval is dat gewoon een bestand waar al die poppetjes en levels etc. zijn opgeslagen)

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:01:
een 'gewoon' pk3 bestand (in dit geval is dat gewoon een bestand waar al die poppetjes en levels etc. zijn opgeslagen)
beetje raar dat niemand waar je mee speelt daar last van heeft niet? * iH8 ruikt onzuivere koffie. ik zou als ik jou was eens gewoon posten op 't messageboard van de desbetreffende game en erbij vermelden wat en waarom je dat verbergen wil. dan is het zo "opgelost" gok ik

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem zit het em volgens mij in de connectie van mijn pc of mijn internet naar de anticheat toe. Want als ik deze file naar iemand anders stuur dan wordt deze niet gekickt omdat het gewoon een originele file is. Alleen op mijn pc pakt hij hem gewoon niet.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

dit hoort eerder in SPV thuis al ik dit allemaal zo hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door iH8 op 22-05-2006 20:10 ]

Aunt bunny is coming to get me!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:08:
Het probleem zit het em volgens mij in de connectie van mijn pc of mijn internet naar de anticheat toe. Want als ik deze file naar iemand anders stuur dan wordt deze niet gekickt omdat het gewoon een originele file is. Alleen op mijn pc pakt hij hem gewoon niet.
Wat je dan doet; dan stop je je originele CD in je PC en kopieert het betreffende PK3-bestand gewoon over het bestaande heen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:10:
[...]

Wat je dan doet; dan stop je je originele CD in je PC en kopieert het betreffende PK3-bestand gewoon over het bestaande heen.
Bedankt voor het proberen te helpen maar zoals ik al gezegd heb: Anticheat opnieuw installeren helpt niet, ander bestandje met dezelfde naam helpt niet, zelfde bestand van andere cd helpt niet, zelfs pc formatteren helpt niet.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Als het een pk3 is, wat zou je dan uit de processenlijst willen schrappen? pk3-bestanden worden (zoals eerder gezegd) naar het geheugen geladen. Enige wat ik kan bedenken is dat de anti-cheat (punkbuster :?) niet up-to-date is.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• MAX3400

MAX3400

_the_crow_ schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:14:
Als het een pk3 is, wat zou je dan uit de processenlijst willen schrappen? pk3-bestanden worden (zoals eerder gezegd) naar het geheugen geladen. Enige wat ik kan bedenken is dat de anti-cheat (punkbuster :?) niet up-to-date is.
Zou inderdaad kunnen maar dan wordt je, voor zover ik weet, op een gegeven moment nergens meer toegelaten totdat je handmatig een update draait.

Verwijderd

Topicstarter
Wie zegt dat ik wat uit de processenlijst wil schrappen??
Ik wil gewoon dat de pk3 niet meer herkend wordt door de anticheat, maar wel door het spel zelf.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

MAX3400 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:16:
Zou inderdaad kunnen maar dan wordt je, voor zover ik weet, op een gegeven moment nergens meer toegelaten totdat je handmatig een update draait.
Ik speel zelf SOF2 en dan kan je nog steeds servers joinen zonder dat je de 'handmatige' update hebt gedaan. Je wordt er dan wel aan herinnert en kort daarna eruit gegooid. :)
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:17:
Wie zegt dat ik wat uit de processenlijst wil schrappen??
Ik wil gewoon dat de pk3 niet meer herkend wordt door de anticheat, maar wel door het spel zelf.
Sorry, dat maakte ik er inderdaad zelf van adhv de titel. Maar het wordt hoe dan ook een geheugenkwestie. En voor zover ik weet is het niet af te schermen voor de anti-cheat en het wél zichtbaar maken voor het spel.

[ Voor 38% gewijzigd door _the_crow_ op 22-05-2006 20:24 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat in dit geval niet om punkbuster maar om DMW...en het betreft het spel Medal of Honor Spearhead

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:20:
het gaat in dit geval niet om punkbuster maar om DMW...en het betreft het spel Medal of Honor Spearhead
En wat zeggen ze ervan in de FAQ's, tutorials, readme en support van http://www.dmwworld.com/ ?

Verwijderd

Topicstarter
Niets :) en ik heb ook al een dmw supervizor gesproken maar hij weet het ook niet. Hij kan niet zomaar mijn bestand als 'legaal' importeren omdat dmw hem als 'illegaal' ziet, en hij weet ook niet hoe ik het verder kan oplossen. Het enige is zonder die pak spelen, maar dan verkr4cht ik mijn hele spel. Dus dat maar liever niet. We praten hier (en op meer topics hoor) erg makkelijk om dingen heen, maar ik wil graag een antwoord hebben op mijn vraag, en niet erom heen draaien van je zou ook........

1 ding wat ik zelf wel had bedacht wat ik zou kunnen doen is de md5 hash van dit bestand vervangen met de md5 hash van het 'goede bestand'. Dit goede bestand werkt ook niet bij mij maargoed het is te proberen. Weet iemand dan hoe je een md5 hash kan veranderen? Of is dit (ook al) niet mogelijk?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 20:27 ]

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:25:
Niets :) en ik heb ook al een dmw supervizor gesproken maar hij weet het ook niet. Hij kan niet zomaar mijn bestand als 'legaal' importeren omdat dmw hem als 'illegaal' ziet, en hij weet ook niet hoe ik het verder kan oplossen. Het enige is zonder die pak spelen, maar dan verkr4cht ik mijn hele spel. Dus dat maar liever niet. We praten hier (en op meer topics hoor) erg makkelijk om dingen heen, maar ik wil graag een antwoord hebben op mijn vraag, en niet erom heen draaien van je zou ook........
Draai de situatie eens om; de hele wereld kan wel spelen zonder dat programmaX gaat lopen roepen dat er "iets niet goed is" aan je game maar alleen bij jou doet 'ie het wel.

Is het dan vreemd dat GoT of DMW enige twijfels kan hebben bij wat je probeert te doen, ondanks dat je misschien alles 200% legaal hebt gekocht? Misschien dat dan ook jouw houding/manier van vragen iets anders & duidelijker kan...

Verwijderd

Topicstarter
Mijn houding is misschien wat arrogant...sorry voor dat. Maar mijn vraag is toch duidelijk ? Zie het eerste bericht.

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:51
dan praat je eens met sony.. diue heeft wel zon soort van root-kit gemaakt ;-)
lekker er om heeb praten. heb je nog andewre software draaien? klopt de datum en tijd van dat bestand? md5 has van hetzelfde bestand is altijd hetzelfde btw.

daar is het een md5 hash voor :S

dus je kunt het misschien vervangen, maar daar schiet je niets mee op.

ik kan me ook niet voorstekllen dat je echt ej pc al een paar keer een format hebt gegeven en alles opnieuw geinstalleerd.
weet je zeker dat je de cd ergens legaal hebt gekocht?

probeer het eens met de cd van iemand anders?
heb je het bestand misschien ooit geopend of bekeken, of de attributen veranderd?
er moet toch iets specifiek mis zijn met dat bestand. anders zou die anticheat software het er niet uit pikken
of de anticheat software bij jou is niet goed.

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:28:
Mijn houding is misschien wat arrogant...sorry voor dat. Maar mijn vraag is toch duidelijk ? Zie het eerste bericht.
je vraag is zeer duidelijk. als men hier zomaar een antwoord op zou geven, zouden ze jou ook op weg kunnen zetten een virus te maken of iets dergelijks. daar willen we hier natuurlijk niet aan meedoen. en wat als er iemand met minder goede bedoelingen dit topic leest? een proces verbergen is en blijft een proces verbergen.
ik vind persoonlijk je houding inderdaad een beetje arrogant. je zou beter wat begrip opbrengen omtrent de vragen die men hierover heeft. ik vind die vragen perfect normaal. ik vrees echter ook dat je geen antwoord op je vraag zult krijgen aangezien iedereen dit kan lezen, ook de mensen waarvan we niet willen dat ze het zouden lezen. ik denk dat je verder zult komen met google of zo ... je hebt blijkbaar al niet heel veel opzoekingswerk geleverd, want blijkbaar weet je er evenveel van als ik (zo goed als niets dus).

Verwijderd

Topicstarter
daar zit je totaal goed :P daarom dacht ik laat ik die slimme jongens van tweakers eens vragen..

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
En die willen gerust voor het tarief van "slechts" €175.- per uur er even op lokatie naar kijken om tot een zelfde conclusie te komen als je hier al vernomen hebt :

Gevoelsmatig neigt het heel erg richting cheaten. (mijn persoonlijke mening, maar ik zal niet de enige zijn.)

Die anticheat client zit er niet voor de sier op. Problemen daarmee zul je met de makers moeten uitzoeken. En als dat niet wil of kan, dan is het simpel cheaten.

En daar houdt mijn bemoeienis dan ook helemaal op.

* aZuL2001 out.

Abort, Retry, Quake ???

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; dat jij een file hebt die als cheat wordt opgepakt is jammer maar helaas. Zoals aangegeven kan dit probleem alleen opgelost worden door de anticheat te omzeilen; maar dat is dusdanig rigoreus dat we je daar niet mee op weg helpen. Dat is ook de topic dat ik dit topic sluit met het verzoek in het vervolg zelf voor een duidelijke topictitel te zorgen.

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.