Hey allemaal,
Ik was een dvd aan het kijken op de Acer Aspire 3000 van m'n moeder. Ik had 'm eerst op de accu staan en na een half uur wilde ik de laptop op het lichtnet aansluiten. Kabel gepakt en in het stopcontact gestopt, toen in de daarvoor bestemde poort van de laptop en toen ging het scherm op zwart..
Ik heb de kabel er een paar keer in en uitgedaan, zonder resultaat. Ook de accu opladen werkt niet en de accu eruit halen en er instoppen ook niet. Verder brandt er ook geen lampje dat de laptop op het lichtnet is aangesloten.
Is iemand bekend met dit probleem en hoe dit kan worden opgelost? Ik heb op de acer website gekeken maar daar geven ze geen oplossing voor dit probleem, er staat alleen het volgende:
Ik druk op de aan/uit knop, maar de computer start niet.
Kijk naar de Stroommodus indicator:
• Indien deze niet oplicht, wordt er geen stroom geleverd aan de
computer. Controleer het volgende:
- Indien u de batterij gebruikt, kan de batterij leeg zijn en geen
stroom aan de computer leveren. Sluit de adapter aan en laad
de batterij op.
- Indien u alleen het lichtnet gebruikt, controleer of de adapter
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik was een dvd aan het kijken op de Acer Aspire 3000 van m'n moeder. Ik had 'm eerst op de accu staan en na een half uur wilde ik de laptop op het lichtnet aansluiten. Kabel gepakt en in het stopcontact gestopt, toen in de daarvoor bestemde poort van de laptop en toen ging het scherm op zwart..
Ik heb de kabel er een paar keer in en uitgedaan, zonder resultaat. Ook de accu opladen werkt niet en de accu eruit halen en er instoppen ook niet. Verder brandt er ook geen lampje dat de laptop op het lichtnet is aangesloten.
Is iemand bekend met dit probleem en hoe dit kan worden opgelost? Ik heb op de acer website gekeken maar daar geven ze geen oplossing voor dit probleem, er staat alleen het volgende:
Ik druk op de aan/uit knop, maar de computer start niet.
Kijk naar de Stroommodus indicator:
• Indien deze niet oplicht, wordt er geen stroom geleverd aan de
computer. Controleer het volgende:
- Indien u de batterij gebruikt, kan de batterij leeg zijn en geen
stroom aan de computer leveren. Sluit de adapter aan en laad
de batterij op.
- Indien u alleen het lichtnet gebruikt, controleer of de adapter
Alvast bedankt voor jullie hulp!