Uitleg over Guild Wars

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik heb nog een paar vragen over het spel guild wars. ik heb al gekeken in het grote guild wars topic maar vond daar geen duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Ik heb begrepen dat je quests moet doen om skills te krijgen en om te stijgen in level. Deze quests zouden bijna onmogelijk te doen zijn als je alleen op pad gaat en daarom moet je in een guild gaan.
Ik veronderstel dat je dus op level 0 begint en zo langzaam aan naar level 20 gaat. Wie wil nu iemand in zijn guild hebben als hij level 0 heeft? Kun je zo in iemand zijn guild stappen of moet je een uitnodiging krijgen?
Hoe moet je geld verdienen of krijgen? kan dat alleen door quests te doen of kan je ook zelf geld maken?
Als je 2 karakters hebt kun je dan verwisselen in een gevecht tussen de 2 karakters?

Zo dit zijn momenteel mijn vragen. Als jullie zelf nog vragen hebben kunnnen jullie ze hier ook posten.
Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen

*het kan zijn dat dit bericht in de verkeerd groep staat. mijn excuses daarvoor

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

tigos schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 23:50:
Ik heb nog een paar vragen over het spel guild wars. ik heb al gekeken in het grote guild wars topic maar vond daar geen duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Ik heb begrepen dat je quests moet doen om skills te krijgen en om te stijgen in level. Deze quests zouden bijna onmogelijk te doen zijn als je alleen op pad gaat en daarom moet je in een guild gaan.
Ik veronderstel dat je dus op level 0 begint en zo langzaam aan naar level 20 gaat. Wie wil nu iemand in zijn guild hebben als hij level 0 heeft? Kun je zo in iemand zijn guild stappen of moet je een uitnodiging krijgen?
Hoe moet je geld verdienen of krijgen? kan dat alleen door quests te doen of kan je ook zelf geld maken?
Als je 2 karakters hebt kun je dan verwisselen in een gevecht tussen de 2 karakters?

Zo dit zijn momenteel mijn vragen. Als jullie zelf nog vragen hebben kunnnen jullie ze hier ook posten.
Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen

*het kan zijn dat dit bericht in de verkeerd groep staat. mijn excuses daarvoor
- Quests kan je ook met huurlingen (AI spelers) doen.
- Guilds moeten je uitnodigen
- Geld krijg je door quests of items verkopen
- Nee natuurlijk kan je niet wisselen midden in een gevecht 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-12 19:29
je begint op lvl1(in factions 2)en quests zijn makkelijk maar worden steeds moeilijker en je hebt henchamns (computer gestuurde bots die ong 75% zo goed zijn als echte spelers om je te helpen als je geen party kan vinden met echte mensen

[ Voor 47% gewijzigd door Phyth0n op 20-05-2006 23:59 ]

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Wordt er veel gevochten met de warrior of speelt men meestal met necromancer, monk, enz...?

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07

nnk

Spreek uit: en en kaa

Jouw vragen zijn wel heel basic en lastig te beantwoorden. Ik zou zeggen, kijk eens naar het spel.

Er zijn altijd mensen van jouw level, daar hoef je je geen zorgen om te maken. En over geld ook niet. Je moet vooral dit spel niet vergelijken met andere ORPG's zoals WoW. Speel het spel en dan merk je dat alles vanzelf gaat.

En over je laatste vraag: er wordt met alles gespeeld en alle classes zijn nodig in een balanced team. Bovendien zorgt ArenaNet (de maker) ervoor dat alle classes precies even goed zijn. Er is dus niets beter of slechter dan een ander.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
In het GW topic krijg je besst goed antwoord hoor, alleen jouw vragen zijn zo basis dat ze lastig uit te leggen zijn.
Hoe kom je in een guild... Nouja ik zit in een goede... kwam iemand tegen op mn school die me uitnodigde na wat gepraat (was toen lvl12).
Het gaat hier niet alleen over levels en powerplay, veel guilds doen het ook voor de fun.

Geld: dingen kopen en verkopen, minen, quests doen.
Je hoeft btw niet perse in een guild maar is wel leuker....

In factions ga je overigens ook nog eens heel snel naar lvl20 (in prohpecys niet) maar het gaat meer over je build (skills, runes, punten verdeling) en hoe je er mee omgaat dan om die irritante levels! (gw bewijst dat levels helemaal niet zo uber belangrijk zijn!)

Classes zijn overal evenveel aanwezig... ze zijn echt allemaal vet (ik dacht in het begin van niet... maar alles heeft zijn eigen tactiek en speelt weer anders)

Verwijderd

wat tips dan.
doe de meeste dingen met henchman waarom dan :?
1:henchman leave niet gelijk.
2:henchman zeuren niet de hele tijd
3:ze luisteren naar jou.

en wat guilds betreft heb zelf een guild gehad(nog steeds)
en wij accepten ook iedereen elk level.

maar je kan je 2e profession als het goed is veraderen dus dat scheelt al weer.
alleen met guild wars is wel zo is dat je skills elk goed afgestemt moete zijn en dat je voor jezelf meot bepalen wat voor rol jij wil hebben.
wil jij damage dealen,tanken,healen.

als je dat allemaal weet dan kan je met goede moet beginne met het spel.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Dit kan gewoon in het Het grote Guild Wars Topic deel 8 topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.