[XP] Tabbladen 'Display Properties' verdwenen*

Pagina: 1
Acties:

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:35
Sinds (een week dat ik weet) zijn de tabbladen verdwenen van mijn 'display properties' scherm. Erg irritant als ik even snel iets wil wijzigen.
Pic:Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/3817/untitled2224ya.th.jpg

Tijdelijk oplossing is om het 'theme' te wijzigen, dan zijn ze weer zichtbaar totdat ik het afsluit en weer naar display properties toega. Heb hier en op Google gezocht maar geen oplossing gevonden.

Geprobeerd: Nvidia drivers herinstalleren (kwam ergens tegen dat t met openGL te maken kon hebben, leek me sterk maar toch laatste Whql drivers opnieuw geinstaleerd. Geen verbetering). Een 'register' tweak die ik tegenkwam bood ook geen oplossing ( NR 285 @ http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm )

Wie heeft de oplossing? (herinstalleeren zie ik niet echt zitten).

[ Voor 6% gewijzigd door mrFoce op 20-05-2006 23:50 . Reden: Geen edit, maar het gaat om XP SP2 en heb al titel change aangevraagd ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-03 09:18

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Kun je wel van tabs wisselen met ctrl + tab?

offtopic:
Het is "bood ook geen oplossing", een boot is iets anders :P

• mrFoce
timmie_loots schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 23:51:
Kun je wel van tabs wisselen met ctrl + tab?

offtopic:
Het is "bood ook geen oplossing", een boot is iets anders :P
Had dat al gefixt :o Maar switchen op die manier werkt wel jah.

• mrFoce
Niemand die dit weet?
Me msn doet ook vaag(zie pic)
Afbeeldingslocatie: http://img452.imageshack.us/img452/2879/untitled2225jp.jpg
Ik vermoed dat er ergens een 'tab control'/'menu control corrupt is geraakt ofzo. (heb VS2005 al langere tijd op systeem staan, DirectX Sdk en nog wat andere ongein zoals dat :+ ). Maar om de link daarmee te leggen, lijkt me niet echt logisch.

Iemand dit meegemaakt en een oplossing?

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 22:35
gideon82 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:23:
Niemand die dit weet?
Me msn doet ook vaag(zie pic)
[afbeelding]
Ik vermoed dat er ergens een 'tab control'/'menu control corrupt is geraakt ofzo. (heb VS2005 al langere tijd op systeem staan, DirectX Sdk en nog wat andere ongein zoals dat :+ ). Maar om de link daarmee te leggen, lijkt me niet echt logisch.

Iemand dit meegemaakt en een oplossing?
die witte menu-items heb ik al eerder gezien, maar dat was zonder die verdwenen tabs, dus denk dat dat probleem niet gerelateerd is...

• mrFoce
Mayco schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:26:
[...]

die witte menu-items heb ik al eerder gezien, maar dat was zonder die verdwenen tabs, dus denk dat dat probleem niet gerelateerd is...
Nee, zou kunnen. Heb vandaag /sfc gerunt en nog steeds problemen. Andere videokaart driver geinstalleerd. Op google gezocht en NIX :(

Meerdere applicaties hebben nu die witte menu achtergrond als de msn pic :'(

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-02 13:35
gideon82 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:53:
[...]
Nee, zou kunnen. Heb vandaag /sfc gerunt en nog steeds problemen. Andere videokaart driver geinstalleerd. Op google gezocht en NIX :(

Meerdere applicaties hebben nu die witte menu achtergrond als de msn pic :'(
En dat met zo'n mooie pc (sig ;))

• mrFoce
FaNtJuH schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:59:
[...]

En dat met zo'n mooie pc (sig ;))
Bedankt, maar zo'n reply schiet ik weinig mee op. Denk dat ik binnenkort maar is Window opnieuw ga installeren, aangezien niemand de oplossing kan vertellen :'(

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

Pieroman

/me

Je zegt dat je een reinstall van de drivers hebt uitgevoerd, heb je er overheen geinstalleerd of de drivers eerst ook echt gedeinstalleerd en verwijderd?
Anders kan het best zijn dat het corrupt werkende(?) bestand nog dwars ligt

• mrFoce
Pieroman schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:51:
Je zegt dat je een reinstall van de drivers hebt uitgevoerd, heb je er overheen geinstalleerd of de drivers eerst ook echt gedeinstalleerd en verwijderd?
Anders kan het best zijn dat het corrupt werkende(?) bestand nog dwars ligt
Eerst eroverheen. Toen eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Maar allemaal geen verbetering. Gister ff 91.28 drivers erop gezet (niet whql weet ik). Maar ook niets. Dus misschien ligt t niet aan de videokaart drivers. Lijkt mij dat er ergens een bestand corrupt is, maar welke B)

Update: Pc opnieuw geinstalleerd _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door mrFoce op 25-05-2006 00:51 ]

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

Pieroman

/me

Tsja een pc reinstall is ook een oplossing ;)

Ach ben je iig van het probleem af en een nieuwe reinstall is altijd fijn, ik blijf het wel een vreemd probleem vinden
Pagina: 1