Toon posts:

Drivers voor Sony CRX100E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus een Sony CD brandertje, de CRX100E. Maar ik heb de drivertjes niet.
Ik heb op de Sony-site gezocht, maar daar vond ik alleen een software-update. En nergens de drivers.

Weet iemand waar ik ze naar beneden kan halen??

Of als iemand ze heeft, zou die ze dan willen mailen??
elefino@hotmail.com
of
mvdberg@gmx.net

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik heb alleen de Firmware update voor je...om 80 minuten te branden, ik heb geen drivers.

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waar heb je dan drivers voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
T.S.:

Correct me if I'm wrong, maar je hebt voor een brandertje toch aparte drivers nodig??
Windows herkent hem nu perfect als CD-rom, maar volgens mij kan ik er nog niet mee branden. Als dat wel kan ben ik blij :) want dan kan ik nu direct al cdtjes branden voor een brandrtje van Fl 100,- (inclusief garantie :) )

harry:
Is zeker welkom. Ik heb hier nog wel wat 80min cdtjes liggen. Dus dat zou goed uitkomen. Heb je 'm ergens waar ik hem kan downloaden? Of wil je hem me anders mailen? Als het een groot bestandje is kun je hem het beste naar mvdberg@gmx.net mailen. Hotmail doet de laatste tijd lastig over grote mailtjes.

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nope, gewoon een brandprogramma erop gooien en branden maar! :)

Waar het om gaat is of het brandprogramma de brander herkent, dat is met de CRX-100E geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
:o Zit ik veel te moeilijk te doen voor niets :) Dan ga ik maar direct aan de slag denk ik. Dank je wel.

En nogmaals harry, ik heb zeker interesse in die firmware.

edit:

ps. Werkt het ook zo onder W2000 of alleen onder W98??

ps.
Pagina: 1