HP NetRaid 1M + long beeps

Pagina: 1
Acties:

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 10:35

spanx

_Sp[A]nX_

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een HP Netraid 1M gehad van een collega. Gaaf denk ik dan... gelijk mij "oude" U160 SCSI disks uit mijn oude kast gehaald en ik heb het zitten proberen in een splinternieuwe Intel 915GAV moederbord met een Intel 630 processor.... O-) ohja dual channel 2x512 mb cl2.5 kingtston

HP Netraid heeft dus (zoals ik al dacht) nog een config in de adapter staan../.... dus hij gaat heeeeel luid piepen als hij de oude configuratie gaat laden...

Ik heb de bios al geupdate van dat ding hopende dat hij de config zou vergeten... maar helaas.. :r

de Optie CTRL+M voer ik uit maar... hij start gewoon op!!! 8)7

Hij geeft wel een melding van hee er klopt iets niet als u de utility wilt opstarten druk dan op een toets anders ALT+F10 om alsnog door te gaan (vrij vertaald vanuit het engels)

Hoe kom ik in GODsNAAM in die config zodat ik die kan resetten? ;(

ps is het mogelijk om die kleine speaker op de NetRaid uit te zetten? Word gillend gek hier... |:(

Damn it's good 2b a Tweaker!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft hp niet van die CD's waar je mee moet booten om in de config te komen?

Ik heb hier ook een u320 hp controller waar ik niet in kom. Maar hij staat goed zo gelukkig. :)

[ Voor 42% gewijzigd door maratropa op 20-05-2006 22:56 ]

specs

• spanx
  • Laatst online: 28-02 10:35

spanx

_Sp[A]nX_

Topicstarter
helaas niet....

heb alleen de kaart gekregen...

hij gaat ook onder de naam MegaRAID Express 200....

ik kom maar niet in de (dos) config... ik moet anders ik-weet-niet-hoelang dat stomme piepje horen...als ik het in windows wil instellen

iemand een idee?

Damn it's good 2b a Tweaker!

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 10:37
Met de hp netraid software kun je onder windows ook de config klaren en nieuwe configs laden.
Ook heb je met deze software de mogelijkheid om de ctlr m optie weer aan te zetten en alarms aan/uit/silent te zetten. Het maakt niet uit of je de netraid manager van HP gebruikt of de manager van LSI.

• fleppuhstein
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik werk regelmatig met Netraid adapters, de speker is uit te zetten, en wel via de bios van de netraid. Alleen hoe je zo snel in een netraid controller komt, ben ik even kwijt, in een netserver staat het altijd netjes in het beeld.