Toon posts:

Programma volledig in geheugen & klaar voor start

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zorg ik ervoor dat een programma (klein, 100kb) klaar staat in het geheugen om gestart te worden .. in een soort cache, zeg maar?

Context: ik heb 3GB geheugen en een klein programmaatje (AutoIt ding), dat ik ca. 25x gebruik op een dag (om andere programma's te starten).

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:46
Maak een RAMdisk?

Verwijderd

Topicstarter
Ok .. ramdisk is natuurlijk een goeie.
Hier heb ik een gratis programma gevonden : http://home.tiscali.be/ir006712/RAMDisk/ramdriv.htm

Thnx!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Maar hoe lang kan het nou duren om 100 Kb vanaf disk te lezen? Ik zou eerder zoeken naar een programma / manier waarop je deze applicatie niet telkens af hoeft te sluiten zodat je deze fulltime kan gebruiken :) Evenwel kan een ramdisk je een snelheidswinst bieden tov laden vanaf schijf

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja nog steeds te lang .. ik zie namelijk de muis-cursor (zeer) kort veranderen naar de zandloper ;-)
>:)

Verwijderd

Misschien is een TSR een optie? Ik weet niet of je je huidige programma van 100kb kan ombouwen?
Ik kan me herinneren dat er bij het y2k probleem voor pc's met een bios dat hier niet mee om kon gaan TSR's gebruikt werden om toch y2k compatible te zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 16:59 ]

Pagina: 1