Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Meta-discussies in marge

Pagina: 1
Acties:

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 18:57

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Topicstarter
Stel je hebt een screenshotstopic of show-je-gear topic.

Iemand post een plaatje en je vraagt je iets specifieks af over het plaatje. Eigenlijk mag er geen hele discussie over gevoerd worden binnen het topic, het is immers een plaatjes-topic. Het zou dan leuk zijn als je een kleine meta-discussie zou kunnen starten over een bepaalde post die standaard bijvoorbeeld ingeklapt is en uitgeklapt kan worden naar behoefte. Een meta-discussie moet natuurlijk niet te lang duren en bevat misschien maar één of twee posts.

Voorbeeld: [rml]Tjuk in "[ 13" MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ"[/rml] en mijn reactie daarop zou zo'n discussie-in-de-marge kunnen zijn (Goed, de post van Tjuk komt nu uit de lucht vallen, maar stel dat een voorganger de screenshot had gepost).

Ik denk dat als het netjes en subtiel wordt geïmplementeerd dit best iets toe kan voegen aan een discussie en tegelijk het hoofd-onderwerp zelf ontopic en overzichtelijk houdt.

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

In essentie krijg je dan een soort threaded posts en dat is iets waar we hier bewust niet aan willen

Intentionally left blank

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 18:57

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Topicstarter
Okee :)

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

in 1.9.4 komt direct messaging, dat lijkt me een ideale oplossing hiervoor?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
crisp schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:27:
In essentie krijg je dan een soort threaded posts en dat is iets waar we hier bewust niet aan willen
Waarom niet, als ik vragen mag? Ik snap dat als het veel gebruikt wordt, niet ten goede komt aan de overzichtelijkheid, maar zulke discussies van 1 a 2 posts, die (bijv) standaard ingeklapt zijn, zullen toch niet zo erg zijn?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

moto-moi schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 21:41:
in 1.9.4 komt direct messaging, dat lijkt me een ideale oplossing hiervoor?
Je bedoelt Private Message?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mithras86 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 21:54:
[...]
Waarom niet, als ik vragen mag? Ik snap dat als het veel gebruikt wordt, niet ten goede komt aan de overzichtelijkheid, maar zulke discussies van 1 a 2 posts, die (bijv) standaard ingeklapt zijn, zullen toch niet zo erg zijn?
Ik vind het heel logisch dat zoiets er niet komt. Als er een subthread is met 1 of 2 reactie's nodigt dit wel uit om te kijken, want er kan immers iets nuttigs staat. moto-moi geeft volgens mij de ideale oplossing hiervoor.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nee, direct messaging - een manier om, los van topics, direct naar andere gebruikers berichtjes te sturen :)

(op andere fora ook wel private messaging genoemd, maar wij willen geen valse verwachtingen creeeren t.o.v. de private-ness van PMs) :)
Pagina: 1