Toon posts:

Athlon Processor Load onder Win98SE te hoog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd vreemde verschijnselen onder Win98SE met mijn Athlon proc.
Met Asus Probe V2.12.02 met de cooling optie enabled, springt de kernel-load van de proc constant naar 100% en blijft daar hangen. Nu heb ik Asus Probe gedisabled, maar nu viel me op dat mijn proc in "idle" toestand binnen 2 minuten van 0-10% naar 30% springt. Na enkele uren is dit zelfs een constante 70% geworden. Om er zeker van te zijn dat er geen overbodige drivers/virusscanners of meer van dat soort vervuiling dit verschijnsel veroorzaakt, heb ik deze uiteraard ge-killed.

Kan iemand mij een verklaring geven voor deze processor load??? Ik snap het niet meer.

Specs: Athlon TB 1GHz, A7V, V7700 Deluxe, 256Mb PC-133, IBM 46Gb ATA100

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Waarom wis je niet al die meetproggies?

Ik denk altijd maar: Als het werkt dan werkt het... Ik wil persoonlijk gewoon helemaal niet weten hoeveel % CPU load mijn cpu heeft in situatie 1 t/m 1293 en hoe heet mijn CPU wordt bij 4302 rpm fan en wat de geforce temp is bij UT en wat het % verschil is met quake3 en waarom dat dan zo is enz enz enz...

Als je er last van hebt in de zin dat je systeem idioot doet of dat je systeem merkbaar trager er van wordt, dan is het een ander verhaal.

Ik zou zeggen, laat het voor wat het is en ga je pas druk maken als er 1 situatie is waarin die CPU load een merkbaar performanceverlies opleverd.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Zet de }:O uit ..... ;)