| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Als je een hard reset uitvoert is inderdaad ook je tomtom weg, of die moet op je SD Kaartje geinstalleerd staan.
Heb zelf ook een mio, en die doet ook zoms vreemd. Wat bij mij meestal helpt is de GPS er af halen, en ding uit zetten. Effe wachten, en weer aanzetten. Dan linksboven op de startknop tappen, zodat het startmenu komt. Ondanks dat het scherm wit is, kan het scherm meestal toch wel reageren. Dan in het SYsteem menu, optie Memory, optie Running Programs gewoon ff alles killen.
Suc6
Heb zelf ook een mio, en die doet ook zoms vreemd. Wat bij mij meestal helpt is de GPS er af halen, en ding uit zetten. Effe wachten, en weer aanzetten. Dan linksboven op de startknop tappen, zodat het startmenu komt. Ondanks dat het scherm wit is, kan het scherm meestal toch wel reageren. Dan in het SYsteem menu, optie Memory, optie Running Programs gewoon ff alles killen.
Suc6
Nothing is a problem once you've debugged the code
als ik hem nou uit zet via de on/off knop op de achterkant, ben ik dan net zoals bij een reset ook alle data kwijt? inmiddels zie ik wel ongeveer het start menu weer maar het reageert nergens meer op.DaRealRenzel schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:57:
Als je een hard reset uitvoert is inderdaad ook je tomtom weg, of die moet op je SD Kaartje geinstalleerd staan.
Suc6
de aan/uit knop aan de zijkant doet eigenlijk niet meer dan het scherm uit zetten voor zover ik nu merk.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Op GoT kennen we al een tijdje het forum PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie. Uit die naam blijkt vrij duidelijk dat navigatie daar thuis hoort. Zo ook jouw probleem. Echter, voordat je daar weer een topic opent, zou ik eerst even zoeken op Mio 168 binnen dat forum. Er bestaan namelijk al erg veel topics over het ding waar waarschijnlijk wel wat meer tips voor jou in staan.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.
![]()