Ik heb een klein probleempje, in IE werkt het perfect, echter in firefox wil het niet lukken!.
In IE wordt het resultaat van de form post prima in de iframe gepost, echter firefox opent een nieuwe venster met daarin het post resultaat.
Situatie:
Ik heb een formulier die aangeroepen wordt d.m.v. AJAX, ik heb een form en een iframe:
Wanneer er op submitform wordt geklikt wordt een javascript functie aangeroepen:
Bijbehorende javascript is:
Ik snap er niets van, waarom zou dit in firefox niet werken en in IE wel? Ik heb al rondgezocht maar vondt niets relevants!
In IE wordt het resultaat van de form post prima in de iframe gepost, echter firefox opent een nieuwe venster met daarin het post resultaat.
Situatie:
Ik heb een formulier die aangeroepen wordt d.m.v. AJAX, ik heb een form en een iframe:
code:
1
2
| <form name="domain_nl" action="" method="post">
<iframe name="post_result" action="" style="width:0px;height:0px;display:none;" frameborder="0" onload="IFrameDiv('post_result','body');"></iframe> |
Wanneer er op submitform wordt geklikt wordt een javascript functie aangeroepen:
code:
1
| <input type="submit" value="Verzend formulier" target="post_result" onclick="postData('contact/contact','compute','post_result');" /> |
Bijbehorende javascript is:
code:
1
2
3
4
5
6
| function postData(parameters,flags,destination_iframe)
{
document.forms[0].action = '<? print BASE_URL; ?>'+parameters+'.php?'+flags;
document.forms[0].target = destination_iframe;
document.forms[0].submit();
} |
Ik snap er niets van, waarom zou dit in firefox niet werken en in IE wel? Ik heb al rondgezocht maar vondt niets relevants!
A smooth sea never made a skilled sailor