PDA i.c.m nieuw abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:38
Ik kan mijn abonnement verlengen (nu Telfort 200/150 sms) of een nieuw abonnement afsluiten.
Omdat ik collega's op mijn werk veel met een PDA zie werken, lijkt mij dit ook een goede opties om toch alles bij de hand te houden. Niet dat wanneer ik naar mijn werk ga (en anderhalf uur in de bus zit) én een gsm, én een mp3 speler bij me heb.
Ook werk ik nu veel met de agenda van Outllook op kantoor. Dus ik zat ook te denken aan een PDA met abonnement. Kan het kloppen dat Telfort deze niet heeft? Want bij pdashop staan wel abonnement van KPN, Vodafoon en T-Mobile.

Mijn eisen zijn als volgt:
- PDA met agenda funtie etc etc
- MP3 speler die ik met oordopjes kan gebruiken (liefst die ik zelf kan aansluiten d.m.v 3,5 mm plug)
- Eventueel films kan afspelen (zal niet veel gebruikt worden)
- Camara erop (min 2 megapixel)
- Bluetooth, om later een GPS ontvanger bij aan te schaffen
- ingebouwde gps ontvanger (geldt niet als ik later er eentje bij wil aanschaffen)
Een HI 40 of 50 abonnement zal het beste bij me passen, of een telfort 300 abonnemt met 150 sms per maand, beide voor 2 jaar.

Ik lees veel over QTEK, maar kan niet beel verschillen ontdekken in hun specificaties. Ook HP heeft leuke PDA's.
Hebben jullie advies welke PDA goed bij me zal passen? Ik wil maximaal 100 euro bij betalen...

[ Voor 3% gewijzigd door Binnetie op 20-05-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Met deze eisen (oa 2 Mp camera) kom je uit op een Qtek S200.
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/889/qts200.jpg
Om zo goedkoop mogelijk uit te komen kan je het beste het volgende doen:
Qtek S200 icm KPN Flexibel Allround afsluiten (het goedkoopst bij www.2call.nl) dan kom je uit op het volgende:
Toestel Qtek S200 = € 156.00
24 maanden à € 15.95 per maand = € 382.80
6 maanden 50% korting op abonnement = - € 47.85

Totaal: € 490.95

Speciale constructie:
Na 6 maanden abonnement omzetten in KPN Flexibel Economy = laatste 18 maanden € 9,95 i.p.v. € 15,95 per maand. Besparing: - € 108.00

Totaal: € 382.95 (zie dit als losprijs en vergelijk het met de pricewatch-prijs van € 460,32)

KPN abonnement niet gebruiken (alles wat je belt met KPN gaat niet van een bundel af maar komt er bovenop) maar Telfort abonnement verlengen bij GSMweb:

2 jarig Telfort 150 + 75 = € 20,00 per maand: € 300,00 retour = € 180,00 = € 7,50 per maand
2 jarig Telfort 200 + 100 = € 25,00 per maand: € 360,00 retour = € 240,00 = € 10,00 per maand

of bij simshop.nl een nieuw telfort abbo afsluiten:

1 jarig Telfort 200 + 100 = € 25,00 per maand: € 257,00 retour = € 43,00 = € 3,58 per maand

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 20-05-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat ziet er goed uit, bedankt! Maar die constructies hoe zit het daarmee, want je moet dan na 6 maand omzetten naar flexibel economy, kan dat gewoon telefonisch bij KPN?

[ Voor 3% gewijzigd door Binnetie op 20-05-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 08:30
Ik vind dit eigenlijk een veel interessanter aanbod:

http://www.gsmstore.nl/bestelformulier.php?subject={40E2F0D22B5677D4-007BAC0A}

De Mio A701!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omzetten van een KPN Allround naar een KPN Economy kan gewoon bij KPN geregeld worden (even mailtje sturen of belletje. hoeft niet 3 maanden van te voren oid; halve maand of week voor de 6e maand is goed)

De Mio A701 is idd sneller (520Mhz) en vooral ook mooier! Gps is ingebouwd, alleen geen 2.0 Mp camera maar 1.3 en geen WiFi. Totaal komt die icm bovenstaande telfort abonnement uit op 688 euro. Kost meer dan de KPN truc (zoals ik hem noem) maar je hoeft dan minder te regelen.
De Mio A701 kost trouwens met de KPN truc € 411.95 (smartphonestunts.nl)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 20-05-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Pff het is wel moeilijk hoor, beide apparaten zien er erg goed uit. Opzich heb ik zoiets van, iets meer bij betalen moet geen probleem zijn. Wifi zal wel heel mooi zijn, dat is iets belangrijker dan de 2 mp camera. Wat kost een wifi SDcard eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wi-Fi SD-card inclusief 256 MB geheugen kost pff ongeveer 80 euro ofzo...

Ik zou lekker gaan voor de Qtek S200 hoor!

A701 is natuurlijk ook erg mooi apparaatje, maar S200 owned gewoon alles

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
CLB schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 17:34:
Wi-Fi SD-card inclusief 256 MB geheugen kost pff ongeveer 80 euro ofzo...

Ik zou lekker gaan voor de Qtek S200 hoor!

A701 is natuurlijk ook erg mooi apparaatje, maar S200 owned gewoon alles
Er zit wel behoorlijk snelheidsverschil in beide apparaten, wat kan dit snelheidsverschil voor voordelen hebben? De QTEC heeft 200 mhz proc terwijl de MIO 520 mhz heeft... dat zal ik dan nog graag willen weten...

Opzich lijkt het me makkeljker wanneer ik een smartphone heb met ingebouwde gps ontvanger, dan hoef ik niet weer een apparaatje los mee te nemen wanneer ik op reis ben. Alleen nadeel is dan wel weer dat er geen wifi op zit...

[ Voor 19% gewijzigd door Binnetie op 20-05-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Binnetie schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 17:40:
[...]

Er zit wel behoorlijk snelheidsverschil in beide apparaten, wat kan dit snelheidsverschil voor voordelen hebben? De QTEC heeft 200 mhz proc terwijl de MIO 520 mhz heeft... dat zal ik dan nog graag willen weten...

Opzich lijkt het me makkeljker wanneer ik een smartphone heb met ingebouwde gps ontvanger, dan hoef ik niet weer een apparaatje los mee te nemen wanneer ik op reis ben. Alleen nadeel is dan wel weer dat er geen wifi op zit...
Qtek heeft 200 MHz DUAL-CORE processor dus hij is ongeveer even snel als de 520 MHz van Mio

Alle programma's die je je maar kunt bedenken draaien allebei goed op de toestellen!

Dan gaat 't er inderdaad om:
Wil je ingebouwde GPS = Mio
Wil je ingebouwde Wi-Fi= Qtek

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:48

Sick Nick

Drop the top!

Nou dat zou ik niet zo snel zeggen, het is wel dual-core maar sneller dan een intel 520 is het zeker niet. Heb zelf een mda vario, dus een qtek, met zo'n 200mhz dual core. Die reageert op standaard snelheid toch wel merkbaar trager dan m'n oude iPaq 2210 met een 400mhz intel cpu erin. Dus zo'n 520mhz moet helemaal beter zijn.
Overigens, overgeklokt reageert de vario ongeveer hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Sick Nick schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 19:18:
Nou dat zou ik niet zo snel zeggen, het is wel dual-core maar sneller dan een intel 520 is het zeker niet. Heb zelf een mda vario, dus een qtek, met zo'n 200mhz dual core. Die reageert op standaard snelheid toch wel merkbaar trager dan m'n oude iPaq 2210 met een 400mhz intel cpu erin. Dus zo'n 520mhz moet helemaal beter zijn.
Overigens, overgeklokt reageert de vario ongeveer hetzelfde :)
Dus je kan ze ook al overklokken hahaha.
Nu maar eens gaan afwegen welke ik wil hebben, want ik vind ze allebei mooi. Uiterlijk van de MIO heeft een pluspunt, maar de QTEK heeft toch meer features, zoals edge en infrarood 2 ipv 1.3 mp camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Achja, misschien heb ik 't idd verkeerd bewoord (bestaat dat woord?)
maar 't komt er op neer dat alle programma's zowel op de Qtek als op de MIO goed draaien!

@ Binnetie: Je kunt je Qtek idd overclocken naar 'n stabiele 240 MHz!
Je kunt ook nog hoger gaan, maar dan heb je kans op crashes en dergelijke...

Moeilijke keuze heh.. Ik heb er zelf ook tussen zitten twijfelen hoor!

Ik had altijd 'n SPV M500 (is de Qtek S100, maar dan de Orange-versie)
die onlangs kapot is gegaan. Daarom krijg ik 'n Qtek S200, maar als ik 'n
nieuwe pda zou moeten kopen, dan zou 't idd 'n moeilijke keus geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Het is mijn eerste smartphone, ik heb nu een Sony-Ericsson K700i, enb wilde wachten op de k800i die binnenkort uitkomt, dan heb ik een mp3speler en een gsm bij me. Maar een smartphone vind ik toch makkelijker, omdat ik dan ook meteen een overzichtelijke agenda bij me heb en kan internetten. Probleem is nu wil ik een 1,3 of 2 mp camera (moet niet zo moeilijk zijn), wil ik wifi of gps, wifi kan ik altijd nog aanschaffen maar dat kan met gps ook...

Kan er iemand wat meer vertellen over de kwaliteit van het geluid? Zowel handsfree (speaker) als via oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ben overgestapt van 'n SonyEricsson K700i naar 'n Orange SPV M500 (de Qtek S100)
en was binnen een klein weekje helemaal gewent aan 't toestel/ mogelijkheden en functies...

Jij maakt ongeveer dezelfde overstap: van mooie telefoon met veel functies naar pda!

De belfunctie van de Qtek is erg handig en werkt eigenlijk goed...

Je leest hier en daar weleens wat dat 't geluid wat schel/ blikkerig is maar bellen is goed te doen hoor!
Ook met oordopjes in en via de microfoon werkt 't perfect. Je kunt er gewoon goed mee bellen!

Voor meer informatie en gebruikerservaringen kun je misschien beter gaan kijken in het:
-Qtek S200-topic
-Mitac Mio A701-topic

Edit: Ik moet wel zeggen dat je je niet moet verkijken op 1.3 tov 2.0 MegaPixel camera.
De foto's die 'n Qtek maakt zijn niet bepaald uber in vergelijking met je SonyEricsson!
Niet om je de MIO kant op te sturen hoor! Zeker niet! Ga gewoon voor 'n Qtek S200:
-compacter
-loopt minder vaak vast
-goedkoper --> van dat verschil kun je 'n losse gps-module kopen!

Mitac is ook pas net nieuw op 't gebied van pda en dergelijke terwijl Qtek al 'n hele reputatie heeft!

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 20-05-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Als ik kijk bij verschillende shops zijn beide even duur. De camera is iets wat ik nu echt niet zo vaak doe, als ik weet dat ik ergens fotos van wil maken dan neem ik de digicam van mijn vriendin wel mee, maar voor zo snel bij een gebeurtenis even een foto maken kan wel eens makkelijk zijn.

Ik weet dat de MIO met GPS een navigatiepakket meeleverd, wanneer ik voor de S200 ga zit kan ik dan een gps module aanschaffen met eeen TomTom pakket en die zonder problemen installeren?
En wat biedt bluetooth 2.0 voor voordelen t.o.v versie 1.2?

[ Voor 6% gewijzigd door Binnetie op 20-05-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja kan idd zonder problemen TomTom installeren :)

BT 2.0 tov BT 1.2 brengt alleen 'n snelheidswinst met zich mee!
Ongeveer 't zelfde als USB 1.0 tov USB 2.0 --> doorvoersnelheid is groter

Kijk anders even 1 tel op nieuwemobiel.nl om ze te vergelijken!

Opzich geen grote verschillen!

Ik zou me gewoon bezighouden met: Of ingebouwde GPS-recievers of ingebouwde Wi-Fi :)

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 20-05-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan zou ik gaan voor ingebouwde WiFi. Een GPS module los zou ik minder lastig vinden dan een WiFi kaartje los. GPS module laat je gewoon in de auto liggen, die heb je namelijk alleen voor in de auto nodig (neem ik aan) WiFi ingebouwd is veel handiger dan een los kaartje (welke ook nog eens een stuk uitsteekt én je 2 Gb kaartje moet je er dan uithalen = kwijt raken) onbeveiligde wifi hotspots vind je steeds vaker in de straten. Pas had ik voor de grap even WiFi aangezet (op m'n Acer N311) en door een durpie in Zeeland gereden en hij gaf zo'n 10 meldingen waarvan er 4 onbeveiligd waren waar ik gewoon mee op i-net kon.

Dit is mijn mening omdat ik meer aan internet heb dan navigatie (ben minderjarig dus heb nog geen auto) Als je vaak op de weg bent is een ingebouwde GPS module misschien weer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

CLB schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 19:16:
[...]

Qtek heeft 200 MHz DUAL-CORE processor dus hij is ongeveer even snel als de 520 MHz van Mio
Altijd interessant om te horen van iemand die eerst nog liep te beweren hoe traag de processor van de HTC Wizard wel niet zou zijn ;)

Naast de gedeelde processor (2 cores waarvan een geheel toegewijd is aan de GSM sector) draait de HTC Wizard (uiteraard) ook op Windows Mobile 5. Onder andere de nieuwe vorm van geheugenomgang beoefent hierbij ook een invloed uit op de snelheid ten opzichte van WM2003SE devices. Een directe vergelijking met een xxx MHz WM2003SE PDA is dan wellicht ook niet altijd geheel terecht/logisch. Niet wanneer het een CPU van een andere fabrikant betreft althans.
-loopt minder vaak vast
Op welke ervaring baseer je dit als ik vragen mag?

CLB, het is uiteraard leuk dat je een Qtek S200 krijgt en ik hoop ook dat je er veel plezier aan zult beleven (vast wel). Dit betekent echter niet dat de Qtek S200 ook voor anderen het meest geschikt is. Opmerkingen als "De Qtek S200 owned gewoon" heeft niet iedereen dan ook evenveel aan. Waarschijnlijk realiseer je dit zelf net zo goed. De kans bestaat echter dat niet iedereen een dergelijke opmerking in positieve zin opvat.

[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 21-05-2006 00:08 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eggy schreef op zondag 21 mei 2006 @ 00:06:
[...]

Altijd interessant om te horen van iemand die eerst nog liep te
beweren hoe traag de processor van de HTC Wizard wel niet zou zijn ;)

Uhm ik weet 't niet hoor... maar ik heb niks beweert ofzo?
Iedereen ging er toen vanuit: 200 MHz tov 416 MHz (we spreken nover de Magician)]Daar ben ik toen ook van uit gegaan, maar ik heb nooit beweert dat de Wizard erg traag is...

[...]

Op welke ervaring baseer je dit als ik vragen mag?

Op de A701 van 'n vriend van me :) Uiteraard heel mooi apparaat, veel functies,
gps werkt echt goed moet ik zeggen, maar hij is toch niet zo stabiel als de Qteks

CLB, het is uiteraard leuk dat je een Qtek S200 krijgt en ik hoop ook dat je er veel plezier aan zult beleven (vast wel). Dit betekent echter niet dat de Qtek S200 ook voor anderen het meest geschikt is. Opmerkingen als "De Qtek S200 owned gewoon" heeft niet iedereen dan ook evenveel aan. Waarschijnlijk realiseer je dit zelf net zo goed. De kans bestaat echter dat niet iedereen een dergelijke opmerking in positieve zin opvat.

'De Qtek owned gewoon' --> achja zo uit ik mezelf! Kan idd een beetje te enthousiast zijn, dus dat zal ik volgende keren wel weer laten :)
(voor de rest vind ik 't maar 'n raar bericht van je Eggy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik denk dat ik dan maar voor de S200 ga, ik heb nog net geen auto en tegen die tijd zou ik een gps module kunnen komen. Maar ik vind de MIO er wel strakker uitzien. Op www.pdashop.nl heeft de MIO ook veel meer reviews dan de S200, maar dat zwel komen omdat de S200 nog niet zo lang uit is lijkt me.

Kan je met de S200 ook losse oordopjes aansluiten? Of moet je "verplicht" het meegeleverde setje gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Uhm ik weet 't niet hoor... maar ik heb niks beweert ofzo?
Iedereen ging er toen vanuit: 200 MHz tov 416 MHz (we spreken nover de Magician)]Daar ben ik toen ook van uit gegaan, maar ik heb nooit beweert dat de Wizard erg traag is...
Ach, wie weet vergis me dan wel. Het was overigens sowieso niet bedoeld als aanmerking maar als grapje, zie ook de smiley. Ik heb de processor discussies altijd wel grappig gevonden namelijk, vandaar ook deze referentie naar al dat gebeuren en misverstanden om die specificaties heen. Maar goed, het komt zo inderdaad wat vreemd over die ene zin.
Op de A701 van 'n vriend van me :) Uiteraard heel mooi apparaat, veel functies,
gps werkt echt goed moet ik zeggen, maar hij is toch niet zo stabiel als de Qteks
Ik ben vooral nieuwsgierig in vergelijking met welke toestel. Naast eventuele verschillen tussen de HTC Wizard en Prophet zit er ook veel verschil tussen de verschillende ROMs. De AKU 2.0 ROMs zijn namelijk veel stabieler en sneller dan de eerdere ROMs welke hiervoor geleverd werden, daarnaast zijn er uiteraard ook nog verschillen aan te treffen tussen de verschillende incarnaties onder welke beide modellen geleverd worden.
'De Qtek owned gewoon' --> achja zo uit ik mezelf! Kan idd een beetje te enthousiast zijn, dus dat zal ik volgende keren wel weer laten :)
(voor de rest vind ik 't maar 'n raar bericht van je Eggy)
Ik weet ook wel hoe je het bedoelt en ik heb er ook geen last van. Kan me alleen voorstellen dat mensen met een Mio A701 ook liever wat argumenten zouden zien bij zo'n post welke jouw mening verklaarden.

Wat het laatste betreft... Je bent toch niet anders van mij gewend? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 21-05-2006 02:14 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Zoals films op de beide smartphones bekijken, wil dat een beetje? Of trekt de processor dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eggy schreef op zondag 21 mei 2006 @ 02:10:
[...]

Ach, wie weet vergis me dan wel. Het was overigens sowieso niet bedoeld als aanmerking maar als grapje, zie ook de smiley. Ik heb de processor discussies altijd wel grappig gevonden namelijk, vandaar ook deze referentie naar al dat gebeuren en misverstanden om die specificaties heen. Maar goed, het komt zo inderdaad wat vreemd over die ene zin.
Ik werd een beetje bang van je! Was 't nou echt 'n grapje of niet... :)

Ik ben vooral nieuwsgierig in vergelijking met welke toestel. Naast eventuele verschillen tussen de HTC Wizard en Prophet zit er ook veel verschil tussen de verschillende ROMs. De AKU 2.0 ROMs zijn namelijk veel stabieler en sneller dan de eerdere ROMs welke hiervoor geleverd werden, daarnaast zijn er uiteraard ook nog verschillen aan te treffen tussen de verschillende incarnaties onder welke beide modellen geleverd worden.
Die vriend van mij die de MIO A701 bevat heeft
twee collega's die allebei 'n pda hebben te weten:
-Orange SPV M500 (dus Qtek S100)
-Qtek 9000 (die te grote laptopachtige pda)
Uiteraard hebben ze de toestellen een beetje vergeleken en bekeken welke device nou eigenlijk 't snelste/ stabielste is. Ze hebben bv. naar TomTom gekeken, omdat dit toch ongeveer 't grootste/ zwaarste programma is. Uit zijn bevindingen kon ik opmaken dat de Qtek/ SPV veel stabieler waren dan de MIO. Ik zal is aan 'm vragen of die een soort reviewtje kan mailen zodat ik die hier neer kan gooien!

Ik weet ook wel hoe je het bedoelt en ik heb er ook geen last van. Kan me alleen voorstellen dat mensen met een Mio A701 ook liever wat argumenten zouden zien bij zo'n post welke jouw mening verklaarden.
Yes komt in orde!

Wat het laatste betreft... Je bent toch niet anders van mij gewend? ;)
That's true :)
Binnetie schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:07:
Zoals films op de beide smartphones bekijken, wil dat een beetje? Of trekt de processor dat niet?
Gaat hartstikke goed! 't Is wel handig om je films te converteren naar 320 x 240 pixels, omdat ze dan veel minder ruimte innemen. (ongeveer 200 mb / film in mooie kwaliteit!) Maar filmpje kijken is _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 21-05-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat is wel beter. Ik ben nu zo eens wat an het rond kijken op www.newmobile.nl en daar staat in de zeer uitgebreide review toch wel dat de belkwaliteit van de s200 erg slecht is. Wat ik dan zou willen weten is of dat met een softwareupdate te verbeteren is, of dat er echt iets in de hardware aangepast moet worden... dat houdt me nog een beetje tegen.

Ik zie ook nog de P910i van Sony-Ericsson, een leuk toestelletje (het gaat mij dan meer om het nieuwe model de P990i) is dit ook een toestel wat je als smartphone kunt rekenen? Dus dezelfde eigenschappen als de S200? Alleen een iets kleiner scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Binnetie schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:49:
Dat is wel beter. Ik ben nu zo eens wat an het rond kijken op www.newmobile.nl en daar staat in de zeer uitgebreide review toch wel dat de belkwaliteit van de s200 erg slecht is. Wat ik dan zou willen weten is of dat met een softwareupdate te verbeteren is, of dat er echt iets in de hardware aangepast moet worden... dat houdt me nog een beetje tegen.

Ik zie ook nog de P910i van Sony-Ericsson, een leuk toestelletje (het gaat mij dan meer om het nieuwe model de P990i) is dit ook een toestel wat je als smartphone kunt rekenen? Dus dezelfde eigenschappen als de S200? Alleen een iets kleiner scherm?
Belkwaliteit is meer dan zat vind ikzelf :) Zoals ik al zei: wat schel/ blikkerig!
Dit zou via software-updates verbetert kunnen worden en 't is dus niks hardwarematigs

Dit stond er in de review:
Wederom is dit waarschijnlijk een softwareprobleem wat zover mogelijk opgelost kan worden door nieuwe ROM software te downloaden. Ondanks een nieuwe ROM-versie die de gesprekskwaliteit zal verbeteren, zal de geluidskwaliteit nooit beter worden dan de grotere merken. We noemen Nokia, Sony Ericsson en Samsung als echte pioniers op dit gebied.

De P990i is opzich best nice, maar draait niet op Windows maar op Symbian OS.
Dit is heel anders dan windows en hiervoor moet je allerlei apparte software downloaden.
Voor Windows is hele andere software te vinden dan voor Symbian OS.
in de P990i zitten ook hele dure geheugenkaartjes. Voor de 512 prijs kun je 'n 2 GB SD-kaartje kopen!

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 21-05-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85079

Heeft iemand een idee waar de Qtec S200 goedkoop te verkrijgen is met een onbeperkt internet abbo?

Ik denk zelf aan een 2 jarig Flex 20 abbo + Internet (€20,- + €9,50 = €29,50 per maand) + 55 euro bijbetalen bij gsmshop...

Of heeft iemand een andere goede tip wat betreft de S200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-06 16:30
Anoniem: 85079 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:43:
Heeft iemand een idee waar de Qtec S200 goedkoop te verkrijgen is met een onbeperkt internet abbo?

Ik denk zelf aan een 2 jarig Flex 20 abbo + Internet (€20,- + €9,50 = €29,50 per maand) + 55 euro bijbetalen bij gsmshop...

Of heeft iemand een andere goede tip wat betreft de S200?
2Call is vrij goedkoop, verder biedt Telfort vrij voordelig onbeperkt abbo's aan i.c.m. S200 en 2 jarig abbo. Je zou ook kunnen kijken naar Orange, is veel goedkoper alleen niet echt onbeperkt, alleen websites bekijken is onbeperkt en voor de rest 25 mb.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85079

De phone vanmiddag opgehaald... opzich ben ik erg tevreden. maar het is en blijft Windows wat inhoudt dat de telefoon behoorlijk van crashen houdt :-@

Werken i.c.m. WIFI (WPA) is toch wel erg lastig voor het beestje. hij heeft er erg veel moeite mee.

Weet iemand of hier een 4GB SD kaartje in herkend wordt?
Pagina: 1