HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 11

Pagina: 1
Acties:
  • 18.522 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Matched: nos
Nog een klein iets.

Als ik via pda.startpagina.nl de NOS journaal stream open, heb ik wel geluid, maar geen beeld.
Iemand enig idee hoe dit komt, en waar je eventuele codecs vandaan kunt halen.
Ik kreeg ze iig niet gevonden.

Verwijderd

Weet nu echt niemand of er al codecs zijn voor Media Player 10.
Zodati k hem journaal ook met beeld kan zien.

Zijn er mensen bij wie de stream het wel doet.

Stream is te vinden via deze link.

mms://streams3.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:01:

Zijn er mensen bij wie de stream het wel doet.

Stream is te vinden via deze link.

mms://streams3.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf
ik zag de stream voorheen wel, nu niet meer. of dat aan de nieuwe rom ligt of dat het aan de updates bij uitzendinggemist.nl ligt durf ik niet te zeggen. Nou ja, komende 4 weken zenden ze toch niet uit.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:01:
Weet nu echt niemand of er al codecs zijn voor Media Player 10.Zodati k hem journaal ook met beeld kan zien. Zijn er mensen bij wie de stream het wel doet.

Stream is te vinden via deze link. mms://streams3.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf
Ik gebruik deze link voor de NOS Journaal stream (heb MP10, op een Qtek9100): http://streams.planet.nl/...r.cgi?stream=streamgate72

Ik krijg dan in eerste instantie wel beeld en heeeel zacht geluid. De 1e paar seconden hapert alles en daarna loopt hij vast. Ik heb hiervoor een WIFI verbinding opgezet. Zonder succes dus, maar ik ben ook wel benieuwd of iemand een internetstream draaiend heeft gekregen op zijn PDA.

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 15:49
Unomomentodado schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:19:
[...]

Ik gebruik deze link voor de NOS Journaal stream (heb MP10, op een Qtek9100): http://streams.planet.nl/...r.cgi?stream=streamgate72

Ik krijg dan in eerste instantie wel beeld en heeeel zacht geluid. De 1e paar seconden hapert alles en daarna loopt hij vast. Ik heb hiervoor een WIFI verbinding opgezet. Zonder succes dus, maar ik ben ook wel benieuwd of iemand een internetstream draaiend heeft gekregen op zijn PDA.
Ik heb nooit echt de ideale stream voor het journaal kunnen vinden, daarom heb ik de volgende (enigzins omslachtige) oplossing gevonden. Zie deze post van mij tijden terug. Deze manier werkt bij mij nog steeds als een trein. Perfect beeld en geluid.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Mijn wireless is zo traag :?

IN ie kun je zien hoeveel kb je download.
Maar als ik een webpage open dan gaat het echt maar met iets van 1 of 2 kbs per sec.

Terwijl ik bv (nog geen site hiervoor gevonden maargoed) steams wil bekijken van het nos of rtl nieuws.

Iemand een idee hoe ik het wireless sneller krijg op een mda rom?
Ik heb geen gprs of web and walk.
Gewoon dus 11mbit wireless, of niks ;)

Trouwens, de performance onder messenger is wel erg laag hoor met een lijst van pak em beet 50 man?

[ Voor 12% gewijzigd door Roberto op 05-07-2006 17:24 ]

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Roberto schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:23:
Mijn wireless is zo traag :?

IN ie kun je zien hoeveel kb je download.
Maar als ik een webpage open dan gaat het echt maar met iets van 1 of 2 kbs per sec.

Terwijl ik bv (nog geen site hiervoor gevonden maargoed) steams wil bekijken van het nos of rtl nieuws.

Iemand een idee hoe ik het wireless sneller krijg op een mda rom?
Ik heb geen gprs of web and walk.
Gewoon dus 11mbit wireless, of niks ;)

Trouwens, de performance onder messenger is wel erg laag hoor met een lijst van pak em beet 50 man?
snelheid van wireless ligt eigenlijk meestal aan de ontvangst. Als je slecht ontvangst hebt, dan is snelheid lager. 11 of 54 Mbit is dan ook een maximum wat je kan halen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.