Beste tweakers.
Ik zit met een probleempje maar eerst even de specs.
Asus A8V
AMD64 3000
GF6600GT AGP (DVI, VGA en S-Video)
Ok, dit is het probleem.
Voor dat ik dit probleem kreeg waren alle instellingen en drivers the same.
Om mijn s-video aan te sluiten zet ik eerst mijn pc uit.
Heb zowel met als zonder 'Force TV detection' geprobeerd.
Eenmaal uitgeschakeld douw ik de kabel in me videokaart en start de pc weer op. Maar dan niks. . .
Beeld blijft zwart zowel op monitor als op tv. HD lampje gaat ook niet aan en hij boot ook niet.
Trouwens ook geprobeerd met de PC nog aan. Maar dan gebeurt er ook niks en als ik dan de PC herstart doet ie geen piiiiiiiiiiiiiiiiiiep. Hij krijgt dus stroom maar doet er niks mee.
Als ik de s-video stekker eruit haal blijft het zo.
Om er voor te zorgen dat ik weer beeld krijg moet ik mijn hele PC uit elkaar halen. Geheugen modules eruit halen, videokaart eruit halen en mobo bios resetten. Heb geprobeerd zonder bios reset maar dan krijg ik geen beeld, en andersom. Wel raar want mobo bios staat toch los van videokaart bios/instellingen?
Wat heb ik geprobeerd:
1) zoeken naar iets of iemand met zelfde probleem, zonder succes.
2) andere s-video kabel, zonder succes.
3) nieuwe drivers, zonder succes.
Kent of heeft iemand dit probleem? Hulp is welkom
Alvast bedankt.
Ik zit met een probleempje maar eerst even de specs.
Asus A8V
AMD64 3000
GF6600GT AGP (DVI, VGA en S-Video)
Ok, dit is het probleem.
Voor dat ik dit probleem kreeg waren alle instellingen en drivers the same.
Om mijn s-video aan te sluiten zet ik eerst mijn pc uit.
Heb zowel met als zonder 'Force TV detection' geprobeerd.
Eenmaal uitgeschakeld douw ik de kabel in me videokaart en start de pc weer op. Maar dan niks. . .
Beeld blijft zwart zowel op monitor als op tv. HD lampje gaat ook niet aan en hij boot ook niet.
Trouwens ook geprobeerd met de PC nog aan. Maar dan gebeurt er ook niks en als ik dan de PC herstart doet ie geen piiiiiiiiiiiiiiiiiiep. Hij krijgt dus stroom maar doet er niks mee.
Als ik de s-video stekker eruit haal blijft het zo.
Om er voor te zorgen dat ik weer beeld krijg moet ik mijn hele PC uit elkaar halen. Geheugen modules eruit halen, videokaart eruit halen en mobo bios resetten. Heb geprobeerd zonder bios reset maar dan krijg ik geen beeld, en andersom. Wel raar want mobo bios staat toch los van videokaart bios/instellingen?
Wat heb ik geprobeerd:
1) zoeken naar iets of iemand met zelfde probleem, zonder succes.
2) andere s-video kabel, zonder succes.
3) nieuwe drivers, zonder succes.
Kent of heeft iemand dit probleem? Hulp is welkom
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Crijnn op 20-05-2006 12:36 . Reden: omdat ik te snel wil ]