Toon posts:

Help,muis problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,ik heb sinds een aantal maanden problemen met mijn muizen.Ze vallen om de haverklap uit met de vermelding van XP "herken usb apparaat niet".Ik heb van alles geprobeerd zoals het vernieuwen van de drivers van de muizen,de drivers van het moederboard.Ik heb ook de muizen in alle usb-poorten geprobeerd.Eerst in het begin van het opstarten werken ze alle twee,maar vallen vaak na een tijd uit,of blijft soms één muis wel werken.Het kan ook voorkomen dat een uitgevallen muis na een tijdje weer gaat werken.Het gaat om een Razor Copperhead,en een oude Intellimouse Explorer usb.Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.Je kunt mij mailen op cam.joosten@chello.nl :(

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

een usb/ps2 converter gebruiken/kopen?

Greyh0und

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Ik zou allereerst dat emailadres even weghalen ;)

Waarschijnlijk zijn je USB-poorten kapot (fysiek misschien) of is je voeding te zwak.
Als je zo'n muis nu aansluit en hem eens rustig laat liggen om te kijken of je na een tijdje weer zo'n melding krijgt kun je kijken of het een fysiek probleem is.

Ook een mooie oplossing is een USB>PS2 converter gebruiken zoals hierboven is gezegd.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl