Formula Force GP pedaalstekker stuk

Pagina: 1
Acties:

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 21:33
Ik gebruik al een paar jaar met tevredenheid een Logitech Formula Force GP stuurtje voor m'n pc.
Nu is laatst het stekkertje voor de pedalen (soort telefoonstekkertje) losgeraakt. Ik kan echter nergens zo'n stekkertje vinden. Alle telefoonstekkers hebben 4 contacten en 6 banen. De stekkers passen echter niet, het lijkt alsof het een 4 contacten/4 banen stekker is.

Heeft iemand een idee waar ik zo'n stekkertje zou kunnen vinden, of een andere oplossing zodat ik mijn pedalen weer kan gebruiken?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:22

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik zou zeggen, neem contact op met Logitech. Die zijn qua support vaak erg behulpzaam. Ze kunnen je waarschijnlijk zo vertellen wat voor stekkertje het is of wellicht zelfs een toesturen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:09
Een paar jaar geleden heb ik dit probleem ook gehad en na enig zoeken een soort mdulaire telefoonstekkkertjes gevonden bij de een of andere bouwmarkt. Ze zijn dus wel verkrijgbaar.