Toon posts:

Geforce2 MX ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me wil voor zijn PII-300 (192 intern) een nieuwe videokaart kopen van rond de 400,-. Nu leek mij een Geforce2 MX de beste optie.
Mee eens ? En zo ja welk merk, Hercules ?

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 21:53

Cansu

Cirus the Virus

Ik zou ook voor de GeForce2 MX gaan dan. Duurder heeft niet veel zin bij die proc.
Maar als ie DVD wil kijken met die pc kan ie beter een Ati Radeon nemen. Maarja qua prijs/kwaliteit neem de MX. Het merk maakt niet zoveel uit als je maar een beetje let welk type mem erop zit. Zelf vind ik de CardExpert wel goed, maar de veschillen zijn minim.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

koop geen hercules maar een asus die zijn beter!!!

Verwijderd

koop dus wel een hercules en geen asus!

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
De nVidia Geforce MX is een goede keus en de Hercules, zeker in Retail uitvoering, is ook een goede keus. Koop alleen niet de uitvoering met DDR-ram, want die is langzamer en duurder dan de uitvoering met Sdram. Verder zit het verschil bij de MX-kaarten voornamelijk in de snelheid van het geheugen en wel of geen dubbele uitgang (twee monitoren). De versies met het snelste geheugen, zoals de Hercules 3D Prophet II MX Retail (wat een mond vol), zijn iets sneller en kunnen wat gemakkelijker worden overgeklokt. Het merk doet er eigenlijk niet zo veel toe.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een domme vraag maar moet je om DVD's te kunnen bekijken op je TV een TV-out op je videokaart hebben ? Of is een kabeltje genoeg ?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja je moet perse een tv-out hebben. Of je moet een of ander kastje hebben wat een vga signaal omzet naar een tv signaal :)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
let erop dat je een mx koop met hyundai geheugen. die zijn beste over te klokken. in ieder geval zeker geen samsung!
Pagina: 1