Ik heb volgende probleem met lingo in director. Ik krijg het niet voor elkaar omdat, denk ik, mijn lingo kennis niet toereikend is. Ik heb wel wat lingo-commando's gevonden, maar het werkt niet.
Volgende situatie;
3 windows media video's in score
3 flashbuttons voor navigatie
Ik wil;
elke button zal een video moeten starten en als deze als gestart is op pauze zetten. De andere 2 video's mogen dan sowieso niet starten.
Wele code heb ik gebouwd;
Het lijkt erop dat de status van de video niet kan worden uitgelezen omdat er bij mouseup altijd play() van video wordt uitgevoerd. Een aparte tijdelijke pause() button werkt wel. Hoe los ik dit op? De stressende factor is dat ik het maandag aan de praat moet hebben.
Volgende situatie;
3 windows media video's in score
3 flashbuttons voor navigatie
Ik wil;
elke button zal een video moeten starten en als deze als gestart is op pauze zetten. De andere 2 video's mogen dan sowieso niet starten.
Wele code heb ik gebouwd;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| on mouseUp me
go to "presentatie_movies"
if sprite(24).Play() = TRUE then
sprite(24).Pause()
else
sprite(24).Play()
end if
sprite(23).Stop()
sprite(25).Stop()
end |
Het lijkt erop dat de status van de video niet kan worden uitgelezen omdat er bij mouseup altijd play() van video wordt uitgevoerd. Een aparte tijdelijke pause() button werkt wel. Hoe los ik dit op? De stressende factor is dat ik het maandag aan de praat moet hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 14:29 ]