[dSLR] Welke kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-01 09:45
Ik ben op zoek naar een digitale spiegelreflex camera. Door de vele merken ben ik eigenlijk het overzicht een beetje kwijt geraakt. Tevergeefs heb ik me proberen te oriënteren, maar de ene blinkt weer iets uit waarin de andere achterblijft. Nu heb ik dus een aantal punten die ik graag zou terug willen zien in de camera, en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.

Ik wil graag een snelle responsetijd maar ook een goede sensor die stabiel is (hoop dat ik het zo goed zeg). Ingebouwde flitser is niet persé nodig, maar misschien handig om mee te nemen in mijn overweging. Ik heb vrij grote handen, dus het mag een forse camera zijn. Wat ik ook een must vind, is dat er genoeg lenzen voor deze camera op de markt zijn (en dat deze nog wel even worden geproduceerd). Mijn prijsklasse gaat uit naar 800-900 voor Camera+kit. Hopelijk kunnen jullie mij een duwtje in de goede richting geven. Goedkoper/Duurder mag natuurlijk ook wel, als de functies die er beter op zouden zijn wel een meerwaarde geven.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:37

breinonline

Are you afraid to be known?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, je topic staat echt direct onder het topic waarin besproken wordt wat jij wil weten ;) Ik heb de topicstart van het topic dat breinonline aanhaalt toevallig net gisteren geupdate, dus daarin staan alle "betaalbare" DSLR's die nu verkrijgbaar zijn :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.