Toon posts:

Branden van DVD en CD-ROM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

ik heb de volgende probleem sinds vandaag heel raar bij het branden krijg je altijd de reseterende tijd te zien hoeveel je nog moet wachten maar sinds vandaag loopt het af en is het 00:00 maar loopt het branden gewoon door en duurt het langer dan normaal en dan begint resterende tijd weer te lopen bij bijvoorbeeld 02:00 minuten ook heel raar

weet iemand hoe het komt en hoe ik het kan verhelpen

Verwijderd

Je kan Nero Toolkit is proberen.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-02 05:23
dat betekent dat je pc het niet kan bijhouden en dat ie dus niet op volle snelheid brand en dan klopt die tijd niet meer, probeer eens wat minder progjes in de achtergrond te draaien :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen andere programma draaien op de achtergrond dus daar kan het echt niet aanliggen. maar mijn dma staat wel uit maakt dat wat uit lijkt mij niet probleem is sinds vandaag

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
Het wordt toch eens tijd voor je dat je je eens verdiept in de regelgeving van Got mbt het posten van berichten. Je doet niet aan zoekwerk en de omschrijving voor jouw "probleem" zuigt behoorlijk. Moeten wij soms gokken op wat voor systeem jij werkt, welk besturingssysteem jij hebt en welke software jij gebruikt?

Naar mijn idee is jouw probleem geen probleem, maar ligt het aan de gegokte tijdsverloop van de software die jij gebruikt op schijfjes te fikken.

P4°2.0blablablablabla