Een troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:04

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Normaal vind ik een -1 op een post van mij niet zo erg, maar ik vraag me bij mijn eigen post af waarom dit een -1 is: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1642423

Ik probeer niemand een hak te zetten, maar eerder een 'grappig' antwoord te plaatsen? Vervolgens wordt er gegooid met een troll?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Ik vind hem eerlijkgezegd wel behulpzaam :) . Het had overigens denk ik geholpen als je in thread vorm op hem gereageerd had in plaats van zo'n stuk eronder.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
JHS schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:32:
Ik vind hem eerlijkgezegd wel behulpzaam :) . Het had overigens denk ik geholpen als je in thread vorm op hem gereageerd had in plaats van zo'n stuk eronder.
klopt, alleen ik vergat op het knopje te drukken zodat op hem zou reageren |:(

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin gooit er een +1 behulpzaam tegenaan en zet gelijk de reactie op de juiste plek

* Outerspace , niet schrikken als je je reactie kwijt bent, die staat nu namelijk onder die van * M.Koers . Een van de handigste features die de admin te bieden heeft, een reactie op de plek zetten waar -ie thuishoort :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Dank u :)
Ik zal nogmaals kijken waar mijn reactie staat zodat ik hem niet meer vergeet ;)