Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik vind hem eerlijkgezegd wel behulpzaam
. Het had overigens denk ik geholpen als je in thread vorm op hem gereageerd had in plaats van zo'n stuk eronder.
klopt, alleen ik vergat op het knopje te drukken zodat op hem zou reagerenJHS schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:32:
Ik vind hem eerlijkgezegd wel behulpzaam. Het had overigens denk ik geholpen als je in thread vorm op hem gereageerd had in plaats van zo'n stuk eronder.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
* Robin gooit er een +1 behulpzaam tegenaan en zet gelijk de reactie op de juiste plek
* Outerspace , niet schrikken als je je reactie kwijt bent, die staat nu namelijk onder die van * M.Koers . Een van de handigste features die de admin te bieden heeft, een reactie op de plek zetten waar -ie thuishoort
.
* Outerspace , niet schrikken als je je reactie kwijt bent, die staat nu namelijk onder die van * M.Koers . Een van de handigste features die de admin te bieden heeft, een reactie op de plek zetten waar -ie thuishoort
Dank u
Ik zal nogmaals kijken waar mijn reactie staat zodat ik hem niet meer vergeet
Ik zal nogmaals kijken waar mijn reactie staat zodat ik hem niet meer vergeet