Toon posts:

[Cod] Crash naar Desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al tijden last van mijn codmp. Na een verse installatie van CoD kan ik gewoon prima spelen voor 5 minuten, maar dan krijg ik een crash. Ik wordt gewoon naar desktop gegooid zonder enig berichtje. Ik start het spel weer op, ga de server weer in en nadat ik een wapen heb gekozen kan ik ongeveer nog 2 seconde spelen en dan kom ik weer op desktop terecht. Geen error/fout.

Dit probleem kreeg ik vorig jaar al. Toen heb ik flink gegoogled maar niks gevonden. Iemand anders raadde nog aan in dxdiag direct3d sound of hardware te verlagen (was 1 van de 2). Zonder resultaat
Meteen opnieuw geinstalleerd, maar precies weer hetzelfde probleem.
Paar maanden later weer geprobeerd, precies hetzelfde verhaal, Nu probeer ik het weer maar kom nog niet veel verder. Heb al vele keren opnieuw geinstalleerd. Ook komt dit voor bij de ungepatchde CoD (heb nu 1.5)

Het vreemde is dat ik wel SinglePlayer, LAN en in mijn eigen gehoste server kan spelen zonder desktop crash.

Dit probleem deed zich pas voor toen ik veranderde van mobo, cpu en VGA kaart. Ik weet vrijwel zeker dat het niet aan mijn HDD ligt (na overschakeling van hdd bleef het zich voortdoen)

Verder heb ik nog drivers voor mijn VGA kaart geprobeerd => verschillende forceware drivers, die van de meegeleverde driver cd, en die van de nvidia site.

Ik heb memtest een uur of 8 laten draaien zonder errors, BIOS update gehad, geluidskaart update gedaan.

Verder weet ik niet echt meer wat ik moet doen, en zeker omdat ik helemaal geen foutmelding krijg. (Vroeger heb ik eens "er is een fout opgetreden in codmp.exe" toen deze error zich voor het eerst voordeed).

M'n sys specs:
Asus k8v se deluxe
amd 64 3400+
Nvidia 6600GT 256MB
Stabiele 350W Voeding

Mijn computer is goed gekoeld met 3 fans, temperaturen in bios / aida32 zijn ook prima.

Iemand nog suggesties?

Alvast bedankt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 21:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat niemand iets weet?