Toon posts:

[NETGEAR WGT624 v3] Draadloos indicatielampje niet meer aan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had na vele dagen en uren vandaag eindelijk het draadloos internet aan de gang gekregen met veel bloed zweet en tranen. Alles werkte prima todat ik het idee kreeg om het netwerk te gaan beveiligen tegen ongewenste gebruikers.

Hierbij gebruikte ik WPA-(PSK) na het lezen van de FAQ hier op dit forum. Zodra dit was ingesteld op beide computers en de router nadat ie een reboot had gehad, ging het mis.

De draadloze verbinding met de router en de NETGEAR WG111T USB sticks werd erg laag en de wireless assistant software was constant aan het scannen van kanalen.

Op een gegeven moment na een hard reset weigerde het draadloos indicatie lampje nog te branden.
Ik heb meerdere malen de modem en router en computers opnieuw opgestart. En de modem en router een aantal keren een hard reset gegeven. En ook aan antal keren van de stroom afgehaald en dan gereset. Maar niks mocht baten.

Ik kan niet meer in het configuratie scherm van de router komen. Ik vind het zeer vreemd en dit heb ik ook nog niet eerder gehad.

Het lijkt me toch niet dat de hardware stuk is alleen omdat ik er een beveiliging had opgezet?

Zijn er mensen die me uit de brand kunnen helpen.

Ik heb verder alle firmware ge-update (toen alles nog werkte), en software versies geinstalleerd van de apparatuur. Alle firewalls en antivirussen zijn uitgeschakeld/van de pc afgehaald.

Help! :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus bang dat mn router overleden is. Heb een 2 tal topics gelezen met 1 die al een jaar doorloopt met alleen maar mensen met het zelfde probleem.

Een dode router na firmware ugrade.

Het ziet er naar uit dat NETGEAR zijn zaakjes niet echt goed op orde heeft.

Hier zijn de bewuste topics:

http://forum1.netgear.com/support/viewtopic.php?t=8775

http://forum1.netgear.com/support/viewtopic.php?t=8621

De bewuste firmware versie die mijn rputer deed doodbloeden is 2.0.10-non_na

Niet downloaden en updaten dus, wil jeje router werkend houden.

Ben nu echt zeer boos en met geen goed woord te spreken over NETGEAR. Heb het ding nog niet eens een volle week en nu al kapot! :( €150 euro weggegooid! (inclusief usb sticks)

Ik ga kijken of ik een gratis router vervanging kan eisen bij NETGEAR.

Bij deze zijn jullie dus allemaal gewaarschuwd!!!

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 17:23 ]