Laptop muis zonder bluetooth dongle

Pagina: 1
Acties:
  • 12.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In een zoektocht naar een muis voor mijn laptop is mijn ook gevallen op de bluetooth muizen; makkelijk mee te nemen en makkelijker te gebruiken dan de touchpad. Nu zitten er tegenwoordig in de meeste laptops een bluetooth ontvanger.

Nu hebben zowel Logitech als Microsoft bij hun muizen vaak een ingebouwde bluetooth dongle, welke eruit gehaald kan worden en als aan/uit knop dient. Nu lijkt het mij vrij nutteloos om een muis te kopen met uitneembare bluetooth dongle, als deze al in de laptop zelf zit.

Het lijkt wel alsof ze ervan uitgaan dat alle laptops niet over bluetooth beschikken en je elke keer de bluetooth dongle gaat gebruiken. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

[ Voor 3% gewijzigd door Peter Power op 19-05-2006 18:39 ]

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:02
Volgens mij moet dat werken.
Mijn buurman heeft een BT muisje bij zijn lapdoos. nu weet ik niet of hij de dongel gebruikt. wel is er extra software geinstalleerd, welicht is dit de oplossing voor het niet gebruiken van BT dongle.

Weet iemand of je meerdere app tegelijk kan aanzetten op 1 BT ontvange??

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37570

Logitech heeft nu wel een muis in het assortiment zitten waarbij de bluetooth vanuit een laptop zelf gebruikt kan worden.

Logitech® V270 Cordless Optical Notebook Mouse for Bluetooth®

Denk niet dan je dan nog meer apparaten tegelijk kan aansturen via je bluetooth vanuit je laptop tenzij je de 2.0 variant hebt geintegreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4614

De V500 van Logitech is geen bluetooth muis, de V270 daarentegen wel. Daar zit dan ook geen dongle bij. Deze werkt perfect icm mijn Sony laptop met ingebouwde toshiba BT antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 4614 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:57:
De V500 van Logitech is geen bluetooth muis, de V270 daarentegen wel. Daar zit dan ook geen dongle bij. Deze werkt perfect icm mijn Sony laptop met ingebouwde toshiba BT antenne.
Juist, dat is gewoon een normale cordless muis, maar dan met een kleinere ontvanger :P

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15300

Ik heb hier een Sony VGN-A517B en heb daar een logitech V270 bluetooth muis bij.
Deze muis werkt perfect.
Ik had alleen veel moeite om de bluetooth aan de gang te krijgen (driver probleem)
En volgens mij zit er een bluetooth manager software waardoor je gewoon meerdere bluetooth apparaten kan laten werken, ze hebben allen een ander adres.

• svenolav
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
M535 Logitech muis zonder usb dongel werkt op de BT van de laptop, zijn er meer van dit soort bekend?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:00

br00ky

Moderator Harde Waren
@svenolav hiervoor een antiek topic kicken is niet de bedoeling. Open even een eigen topic en geef dan ook aan wat je zelf hebt gevonden. Het forum is geen afhaalrestaurant.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.